Dit weekend heeft mijn paard goed haar best gedaan, en ik vond dat het een plekje op bokt verdiende.

Zaterdag mochten we beginnen met een rondje BB springen, ik vond het zelf een parcours met wat lastige lijnen en ook leuke hindernissen.
Bij het losrijden liep Perfect totaal niet op te letten, zelfs wat sloom. Toen eenmaal de bel gegaan was, werd ze echt spontaan wakker!
Een super fijn foutloos parcours als resultaat. Fijne afstanden, goede galop en de goede lijnen te pakken. Dat was zelfs tot twee keer toe een compliment van de jury waard, en een toeschouwer die me een groot compliment gaf.

Hier de foto's van de BB:
1.

H4

Daarna verder voor het B springen voor de selectie. Het parcours stond in een andere ring, maar wel dezelfde volgorde. Weer een aantal vreemde sprongen er tussen, maar ik had het idee dat ze dit wel goed ging doen!
Weer een fijn rondje, en weer foutloos. We kregen 66.5 stijlpunten. Daarmee kregen we een 8e prijs van de 44 deelnemers!

Ook zijn we daarmee op een 5e plek terecht gekomen in de tussenstand voor de selectie.

En hier hoopte ik heel erg dat de laatste ook goed ging.

Het resultaat:

Ook hebben we vandaag nog een dressuurproef gereden, dit was goed voor 189 punten. En een heel protocol zonder commentaar, met heel fijn jury commentaar.

Moe maar voldaan..

Met dank aan Hippisch-shot voor de springfoto's, heb ze allemaal maar besteld.