2006 eerste keer Cross-Country

2007 Wedstrijd Stekene 2de geijndigt. Cross-Country

2009 Springles 50cm

2011 springles foutloos.

2011 springles foutloos
Okee meer heb ik nog wel maar vind ze nu niet D:
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joolien schreef:Meid wat heb je alleen op en aan je pony hangen? En waarom zeggen dat je op wedstrijd bent, want gezien je schoenen ben je dat niet![]()
En ik weet niet van wie je springles hebt, maar ik zou maar een andere instructeur zoeken ,die wel weet hoe je een hindernis moet springen, ik zie nu steeds dat je de grondbalk aan de verkeerde kant hebt.
Meer kan ik er nu even niet van maken.
CalipsoLover schreef:Joolien schreef:Meid wat heb je alleen op en aan je pony hangen? En waarom zeggen dat je op wedstrijd bent, want gezien je schoenen ben je dat niet![]()
En ik weet niet van wie je springles hebt, maar ik zou maar een andere instructeur zoeken ,die wel weet hoe je een hindernis moet springen, ik zie nu steeds dat je de grondbalk aan de verkeerde kant hebt.
Meer kan ik er nu even niet van maken.
Was een wedstrijd van m'n privé stal IK mag dus met elke schoen rijden!
Trainer? You wish.. Mijn trainer heeft me naar Z Dressuur gehoplen meisje (;
Rose123 schreef:Bij de eerste twee foto's kan ik niet onderscheiden wat je allemaal aan en om de nek/hoofd van je pony heb hangen buiten blauw met witte lijntjes. Ik ben het met Joolien eens, met die schoenen mag je niet starten, en de grondbalk ligt op elke foto aan de verkeerde kant. Misschien tijd voor een nieuwe instructeur/instructrice? Verder wel een leuk beestje:). RenWaBl heeft gelijk. Je hoeft je niet zo verdedigt op te stellen, kritiek krijgen geeft niks. Maar je hebt het over Z dressuur en naar mijn weten is dat wat anders als springen.
nolanlover schreef:Oke ik lig hier even helemaal dubbel: een meisje van 14 die een vrouw van 25 ( joolien) MEISJE noemt!
Maar ff ontopic, neem les van een goede springinstructeur, want zo te zien heeft jouw dressuurinstructeur daar niet zo veel kaas van gegeten!