Sprinfto's Calipso/♥

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Sprinfto's Calipso/♥

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 14:04

Heey,,Zal wat springfto's laten zien van vroeger tot nu (:

Afbeelding
2006 eerste keer Cross-Country
Afbeelding
2007 Wedstrijd Stekene 2de geijndigt. Cross-Country
Afbeelding
2009 Springles 50cm
Afbeelding
2011 springles foutloos.
Afbeelding
2011 springles foutloos

Okee meer heb ik nog wel maar vind ze nu niet D:

Anoniem

Re: Sprinfto's Calipso/♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:09

Meid wat heb je alleen op en aan je pony hangen? En waarom zeggen dat je op wedstrijd bent, want gezien je schoenen ben je dat niet ;)
En ik weet niet van wie je springles hebt, maar ik zou maar een andere instructeur zoeken ,die wel weet hoe je een hindernis moet springen, ik zie nu steeds dat je de grondbalk aan de verkeerde kant hebt.
Meer kan ik er nu even niet van maken.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 14:15

Joolien schreef:
Meid wat heb je alleen op en aan je pony hangen? En waarom zeggen dat je op wedstrijd bent, want gezien je schoenen ben je dat niet ;)
En ik weet niet van wie je springles hebt, maar ik zou maar een andere instructeur zoeken ,die wel weet hoe je een hindernis moet springen, ik zie nu steeds dat je de grondbalk aan de verkeerde kant hebt.

Was een wedstrijd van m'n privé stal IK mag dus met elke schoen rijden!
Trainer? You wish.. Mijn trainer heeft me naar Z Dressuur gehoplen meisje (;

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:15

Ik ben het helemaal eens met Joolien. :)
En ook als ik in je profiel kijk: waarom stel je je zo verdedigend op? Ik denk dat de mensen die jij bedoelt je alleen willen helpen en tips willen geven? :)

Edit: wat ik bedoel, zo reageer je dus ook op Joolien. ;) Waarom gelijk in de aanval schieten? Joolien wilt toch alleen helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:16

CalipsoLover schreef:
Joolien schreef:

Was een wedstrijd van m'n privé stal IK mag dus met elke schoen rijden!
Trainer? You wish.. Mijn trainer heeft me naar Z Dressuur gehoplen meisje (;

Ja en ik heb al die jaren Bonfire gereden. Kom op, niet zo van die rare dingen zeggen, een beetje stal of manege staat niet toe dat er met schoenen wordt gereden, meisje...
Als je geen reacties wilt, zoals ik in je profiel zie staan, ga dan lekker Z dressuur rijden thuis en open geen bokt topic.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-10-11 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:17

Bij de eerste twee foto's kan ik niet onderscheiden wat je allemaal aan en om de nek/hoofd van je pony heb hangen buiten blauw met witte lijntjes. Ik ben het met Joolien eens, met die schoenen mag je niet starten, en de grondbalk ligt op elke foto aan de verkeerde kant. Misschien tijd voor een nieuwe instructeur/instructrice? Verder wel een leuk beestje:). RenWaBl heeft gelijk. Je hoeft je niet zo verdedigt op te stellen, kritiek krijgen geeft niks. Maar je hebt het over Z dressuur en naar mijn weten is dat wat anders als springen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 14:26

Rose123 schreef:
Bij de eerste twee foto's kan ik niet onderscheiden wat je allemaal aan en om de nek/hoofd van je pony heb hangen buiten blauw met witte lijntjes. Ik ben het met Joolien eens, met die schoenen mag je niet starten, en de grondbalk ligt op elke foto aan de verkeerde kant. Misschien tijd voor een nieuwe instructeur/instructrice? Verder wel een leuk beestje:). RenWaBl heeft gelijk. Je hoeft je niet zo verdedigt op te stellen, kritiek krijgen geeft niks. Maar je hebt het over Z dressuur en naar mijn weten is dat wat anders als springen.

Het is een geen angelegde Cross-Country baan smomigen sprongen zijn daar aangelegt sommigen niet waaronder die.

kollee3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:27

Inderdaad, helemaal met jolien eens ik dacht precies hetzelfde en springen is dressuur rijden met sprongetjes maar zo te zien ben je dat ook niet helemaal aan het doen. Als ik jou was zou ik een andere instructeur zoeken die weet wat hij of zij doet. En wat je nou allemaal aan je pony hebt hangen geen idee?

botervlieg2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:28

Inderdaad tijd voor betere/nieuwe instructeur. Gelukkig heb je een lieve pony die alles netjes springt!

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:31

ik ben het ook met jolien eens als jou instructeur je naar de Z heeft geholpen snap ik niet dat je een hindernis van de verkeerde kant springt ook staat er in je profiel dat je een 2jarig paard zadelmak maakt, idee van je instructeur zeker

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:33

ow het is weer zover. Laat je energie maar varen bokkers, ts die gaat er toch niet op in en weet het allemaal heel goed. Zoek maar even in berichtgeschiedenis :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:34

xNursiex schreef:
ow het is weer zover. Laat je energie maar varen bokkers, ts die gaat er toch niet op in en weet het allemaal heel goed. Zoek maar even in berichtgeschiedenis :)

Heb ik al gedaan :D

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:35

Haha ik was er ook al mee bezig. :') Verbaas me echt over sommige berichten...

nolanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:37

Oke ik lig hier even helemaal dubbel: een meisje van 14 die een vrouw van 25 ( joolien) MEISJE noemt!
Maar ff ontopic, neem les van een goede springinstructeur, want zo te zien heeft jouw dressuurinstructeur daar niet zo veel kaas van gegeten!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:39

ow pff t is weer tijd de hoogste tijd voor een heel groot penny avontuur op haar Z pony rijd zij nu Z en ook springt zij hindernissen met de balk aan de verkeerde kant. _O- en ook van schoeisel heeft zijn geen idee

ik vraag me btw af wat jij in godsnaam allemaal op en aan je pony heb hangen en dan met name ze hoofd :x :=
wil je instructrice verzoeken om maar gewoon te stoppen met lesgeven en een andere hobby te zoeken want lesgeven kan ze volgens mij niet _O-

:') ik rij zelf ook dik ZZ gp zeg op salinero of op painted black ofzo ook door me instructrice _O- _O- "raapt zichzelf weer even op"

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:45

Mag ik even heel hard lachen ? _O- :\

Meid je bent 14, hebt het over Z dressuur terwijl dit springfoto's zijn?
Je grondbalk ligt aan de verkeerde kant en je wedstrijdterrein vind ik uiterst apart..

Verder: Wat meer meegeven & Vooral heel hard op zoek naar een andere instructeur

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:46

Als je na 4 jaar les van de instructeur, nog steeds deze houding hebt... Dan zit er toch wel iets goed mis :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:46

Huh ze was eerst nog 11 toch?

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:48

Had jij ook geen topic van dat je een 2 jarige pony aan het beleren was? Die arabier?

Ik zou graag eerst antwoord geven voor ik me aan evt commentaar waag ;)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:49

*zit met de stomste verbazing te kijken naar uhhhh weet ik veel wat je allemaal om het hoofd van je pony hebt geknupt*

Ik denk niet dat je met je arrogantie die je hier laat zien op zoek hoeft naar een andere instructrice of uberhaupt instructie.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:50

Joolien schreef:
Huh ze was eerst nog 11 toch?

Het gaat snel hoor op Bokt :P

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:50

nolanlover schreef:
Oke ik lig hier even helemaal dubbel: een meisje van 14 die een vrouw van 25 ( joolien) MEISJE noemt!
Maar ff ontopic, neem les van een goede springinstructeur, want zo te zien heeft jouw dressuurinstructeur daar niet zo veel kaas van gegeten!

Haha precies wat ik ook dacht! :')

Ik heb je andere topics ook even bekeken maar je dressuurinstructeur heeft niet alleen geen verstand van springen.... Aan je "dressuurgedeelte" schort ook nog het een en ander.... :')

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:01

Ik lach me slap haha _O- Je rijd Z dressuur? Heb je bewijs? Zo ja, zie ik het heel graag :j . En idd wat heb je allemaal aan die pony hangen zeg?

Duidelijk een penny avontuur :')

Liinsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:03

Ach meisje.. Als jij Z ruiter bent dan zou ik Grand Prix rijden... Maargoed had een aardig binnenpretje over dit topic. ;)

Als ik jou was zou ik ook wat aan je ABN doen, dat zou je als 14 jarige duidelijk ook moeten kunnen spreken/typen.

Ik deel overigens dezelfde mening als de andere in dit topic.. Ik zou toch maar even hard op zoek gaan naar een andere instructeur! :)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 15:08

Hahaha ik ben het dus echt 100% eens met alle bovenstaande reacties, dit klopt gewoon niet...

Kijk, dat je niet tegen commentaar kan is niet erg, maar ga dan geen dingen zeggen die niet waar zijn...