Naam: CubaLibre's Chennai
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Merrie
Kleur: Vosbont
Schofthoogte: 1.47m
Ras: kruising NFxTinker X AVS
Moeder van: Dazzle Me CL [KS-ITP] Bokken, vliegen, steigeren MAAR Dazzle Me gaat gewoon......
CubaLibre's Chennai is dus een 4 jarige merrie met momenteel een veulen aan de voet van nog geen maand. Chennai is vorig jaar zadelmak gemaakt maar we liepen tegen wat protest aan waardoor ik besloot om haar aan te dekken en n jaar rust te geven en haar dan nadat het veulen geboren was weer op zou gaan pakken in de hoop dat ze dan wat 'volwassener' zou zijn geworden...
Op 26 april is dus haar knappe zoon Dazzle Me CL geboren en ondertussen zijn Chennai en ik weer aan het trainen geslagen. Wat erg goed gaat! Ze pakt alles supersnel op en vind het allemaal erg leuk om te doen....
Vorig jaar heeft ze 1x balkjes van dichtbij gezien maar daarna is ze dus op zwangerschapsverlof gegaan waardoor ook onze balkjes/spring ervaring eigenlijk nihil is. Gister hadden we dus onze 2e balkjes/springles en als ik dan zeg springles dan bedoel ik meer huppelles dan echt mega springen want dat doen we uiteraard nog niet!
Gelukkig was een vriendin van mij zo lief om enkele foto's te maken en die wil ik graag met jullie delen!
Kijk en geniet mee van mn knappe meisje!
1. Losrijden
2.
3. Ze was erg fris (1e keer in de springweide) dus liet ik haar maar wat gaan....
4. Drafbalkjes???? Nee, we gingen toch SPRINGEN!!!!

5.
6. Zo beter dan????
7.

8.
9.
En onze sprongetjes!
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Mijn houding is niet super..... Dit komt doordat ik een versleten onderrug heb!
Mijn pony is nog jong en was superfris..... Daardoor oogt het mischien op de foto's dat ze erg gespannen was MAAR dit is niet zo!
Chennai trekt echt aan op de balken en op de sprongetjes en zoals jullie zien op de foto's staan haar oortjes strak naar voren (soms moet je echter wel goed kijken aangezien ze een mega voorpluk heeft en hele kleine oortjes

Een berichtje zou leuk zijn! Ik ben in ieder geval MEGA trots op mijn kleine meisje!