eindelijk iemand mee genomen die zo lief was om foto's te maken van een springles van mij en Sabas!Ik heb Sabas nu bijna een jaar en dit is het eerste paard waar ik mee durf te springen. Hij is heel erg ervaren, maar ik heb nog maar sinds een paar maanden echt structureel les. Dressuur rijden we Z1, springen hebben we een paar keer een oefenparcoursje mee gedaan op BB-niveau. Sabas is een elf-jarige ruin van GoodtimesxNabuur en 1.63.
Ik ben inmiddels over mijn oh-mijn-god-is-dat-hoger-dan-30-centimeter-fase heen, en probeer nu technisch wat beter te gaan springen. Afstanden zien, controle voor de sprong houden, tempo behouden, dat zijn wel de belangrijkste dingen waar ik nu mee bezig ben.
Ik ga binnenkort voor het eerst een BB-wedstrijdje starten en zodra het goed genoeg gaat heb ik wel ambities om meer te gaan starten en wat B-wedstrijden te doen.
foto's zijn gemaakt door Saskia Middel: http://www.flickr.com/photos/shiroitenshi/
zou een berichtje leuk en nuttig vinden

Losrijden

Losspringen over een dichte hindernis waar ik zelf nog wel een raar naar kijk

Stijltje

Nog een stijltje

Oxer

Boven de oxer

Iets hogere oxer

Boven de oxer

En het letterlijke hoogtepunt
ik helemal trots
Helemaal trots nog even uitstappen en luisteren naar de aanwijzingen

bedankt voor het kijken
dacht dat ik een stuk lager sprong.
Vind het heel stoer van je en ik denk dat die wedstrijden wel goed gaan komen met jullie!
B parcour kan makkelijk joh! 
goed gedaan hoor!,