Ik had zaterdag allerlei attributen om eens onder een hindernis te zetten of een hindernis van te maken dus dat hebben we uitgetest. En we zijn tot verrassende resultaten gekomen

Even voorstellen .. want hen zal je in de eerste video horen

En dan opwarmen ... Na de gewone opwarming had ik drafbalkjes gelegd maar [***] zat meer in een galopstemming en nam ze dus gewoon in galop (en hij kwam nog uit ook

Daarna wat ingesprongen met een kruisje en een rechte (50 cm)

Achterbenen niet vergeten

En toen begonnen met het echte werk.
Hier een overzicht van de hindernissen die we gedaan hebben:

Toen ... toen kwam het natuurlijk, de angstaanjagende molentjes!
Zoals je kan zien op het overzicht was hij er al diverse keren overheen gegaan, maarja ... toen waren ze ineens héél eng (ze bewogen ook, deden ze eerst niet

En om te eindigen het hele echte werk

Nog wat foto's die ik nog gemaakt heb:

90 cm, wie had dat kunnen denken

Ik ben me ervan bewust dat het, vooral op de filmpjes, wat nipt is, maar hij was ook wat moe .. en vooral mentaal erg moe (zo'n molentjes doen toch wat met je

Bedankt voor het kijken, dit is zo'n beetje een overzicht hoe een "springtraining" in z'n werk gaat, hopelijk vonden jullie het leuk!

Vind het zelf wel leuk om zo eens te zien, zeker nu er toevallig iets gebeurde, zie heel veel terug waarvan ik kan zeggen "dat is omdat hij het maar niks vindt", ik kan het allemaal plaatsen zeg maar .. Is wel interessant als baasje, haha.