Het is toch een apart geval 
De opwarming is hier te vinden: [GVL-ITP] Hoe je dikke, luie, niet willen lopen pony...
En het echte werk kom ik dus hier laten zien

En neen, mijn balken zijn géén PVC-buizen

Na de balkjes dus het eerste kleine hindernisje..
1. Voorbenen goed optillen

2. En de achterbenen ook

3. En springen

4. Linksom gaat ook, maar iets moeilijker (is dus ook iets moeilijker foto's nemen
)
5. Kruisje

6. En linksom

Toen had poon het gevonden ... "als ik gewoon door de hindernis spring moet baasje die weer helemaal opbouwen en heb ik rust" ..
7.

Maar na de 3e keer had baasje iets van "ooooh neen, zo gaan we niet beginnen, dan spring je maar over de mikado's "
8. En vandaar..

(let ook vooral op de longeerzweep, die ligt op de grond, had ik helemaal niet nodig, had genoeg energie van mezelf op dat moment
).En toen begonnen we weer opnieuw

9. Ok, ok, ik hef mijn benen wel gewoon op.

10. Ik zal zelfs wel springen

En dan, hetgeen waarvoor we eigenlijk hier zijn, springen op z'n poons .. De geoefende blik had het wel al kunnen ontdekken, maar als de hindernis wat hoger wordt en de fotograaf (ik dus
) wat beter kan timen wordt het heel duidelijk 
11.

12. Nog niet gezien? Goed kijken dan..

En zoals gezegd, bij hogere hindernissen wordt het duidelijker

13.

14.

15. En nog een mooie om te eindigen

Voor degene die het nog niet weten .. let eens op wat de achterbenen doen .. Ik vind het in ieder geval niet normaal..

Bedankt voor het kijken!

Pony vond het stiekem toch wel leuk denk ik, al moet hij toch altijd even zichzelf kunnen zijn

haha 

volgens mij vind het het wat te laag staan, hij draaft er als het ware gewoon over heen