Rajaniii schreef:spring je nu met een slof om
zou ik niet doen, straks zit hij met zijn benen vast, en hij kan hierdoor zijn nek niet goed strekken wat niet erg prettig voor hem springt.
zie gelukkig dat je bij de laatste foto's borst tuig met martingaal om hebt

want kan hij wild doen zeg, vind het knap dat je blijft zitten!
verder wel een erg mooi beest zeg!
nog veel succes samen
Normaal niet!.. Denver heeft soms van die momenten dat die de slof gewoon echt nodig heeft. Het is een heel sterk en zoals jullie zien ook een echt gek paard. Op zijn momenten is echt nodig wil je hem kunnen berijden. Anders kom je niet verder dan zulke actie die de foto`s laten zien.
Citaat:
haha die acties
kvind `t een super mooi paard!!!
1 vraagje. waarom spring je met slof?! `k vind het persoonlijk niet zo vriendlijk uit zien niet aanvallend bedoel hoor
je houding is netjes
mischien iets minder op de hals hangen! maar ik zie dat je dat op de
1e 2 spring fotoos dat ook niet doet...
dankjewel meid!. haha idd. Het ziet zeker niet zo vriendelijk uit dat ben ik met je eens!. En mag ook zeker gezegd worden alleen maar goed;). maar je vraag is hierboven idd wel al beantwoord. Dankjewel meid!. Ja bij Denver is het zo hij is nog niet echt constant in het afzetten hij springt soms te vroeg of onverwacht hij is nog jong en ja ik maak ook genoeg fouten hoor daar niet van haha.
Citaat:
Wat een wildebras...
ook ik vind de slof ERG gevaarlijk, je zal de eerste niet zijn die zo over de kop gaat!
veel succes nog met hem
ja gevaarlijk is het niet hoor ik weet wel wat ik doe ik let goed op! het is niet zo dat ik het paard gevaar wil laten lopen. Maar afentoe is het gewoon nodig bij hem! Dat laat vanzelf wel na, naar mate hij ouder word;)!. dankjewel meid
Citaat:
er wordt wel vaker met slof gesprongen hoor.
ik denk dat je hem gebruikt om hem iets ronder te laten springen ?
ik vind het een leuk dier, ook met zn kunsten erbij geeft karakter aan en paard.
succes nog
Dat klopt idd;). Neen dat niet. Het zich er echt om dat die het gevoel heeft dat die geen kant op kan. Denver is een heel en gek paard en op momenten heeft die het gewoon echt nodig constant aan de teugel te lopen dan is die over het algemeen een heel stuk rustiger!. Ja het is een grote uitdaging dat is altijd leuk!. dankjewel meid