Ik heb woensdag concours gehad met Kino in Zuidbroek.
Ik heb 3 weken terug een ongelukje gehad waardoor ik niet zoveel mocht trainen (bijna alles gekneusd) en daarna de sneeuw er nog achteraan dus weinig getraind, verwachtte er weinig van. Eerst had ik met mijn ander 2 pony's opgegeven, maar omdat 1 niet werd geplaatst hebben we een halve week tevoor nog omgewisseld. Ik had Kino 3x gereden voor de wedstrijd aan. Gelukkig trekt ze zich daar weinig van aan, en druk is ze toch wel.
Het eerste parcours had ik een balkje omdat ik het gebroken lijntje iets te vroeg inzette en het toen vooruit oploste wat ik beter terug had kunnen oplossen. We hadden wel de snelste tijd met 4 fout, en ik had de 2e prijs gewonnen.
Het tweede parcours was jacht, en hier liep ze heel fijn. Helaas tikte ze 2 balkjes af, de ene omdat we uit ritme waren omdat we de bocht ietsjes ruim namen en daarbij de plant omreed (wat daarna als bonushindernis moest fungeren
) en de tweede reed ik met iets te veel tempo op de laatste aan.Kino is superheet en hannest veel met haar hoofd, dit weet ik.
bedankt voor het kijken! 

. Hoef haar eigenlijk ook nooit vooruit te rijden, dan moet ik gewoon mijn hand een stukkie meer openen. Ik moet haar vooral inhouden door het hele parcours heen, haha
.
). Noem haar ook wel mijn stuiterballetje