Als eerste mocht mijn 4 maand drachtige dame! En wat kan ze het toch super, dat springen. Had haar graag dit jaar nog Z springen willen rijden aangezien dit het laatste jaar was als 'tiener' en ik anders bij de paarden moest starten. We zijn uiteraard laag begonnen , helaas geen 'foto's ' van. Het zijn allemaal stills uit een video. Ze heeft miss 10x gesprongen en toen vond ik het prima. Ze werd zo gek en blij, staart erop en niet meer ophouden

1.

2.

3.

4. Het hoogste van vandaag

5.

Toen was haar 21 jarige moeder aan de beurt. Geniet heerlijk van haar pensioen en zo nu en dan een ritje. Wegens maanblindheid is de wedstrijd stand ook L gebleven. Ze zag de hindernis niet meer als de de zon scheen en de hindernis een schaduw had. Gelukkig was het vanochtend mistig en geen last van de zon. Net zoals haar dochter vond ze het prachtig. Staart erop en gaan! Heb niet zo hoog met haar gedaan aangezien ik haar graag heel wil houden

6.

7.

8.

9.

10. Nog een heerlijk drafje van mijn oudje

En als laatste mocht het dressuurpaard van mijn moeder die nog nooit gesprongen heeft. Ze heeft wel eens cavelettis gelopen. Hier ook laag begonnen!
11.

12.

Dat was het alweer. Slechte kwaliteit foto's helaas.. Maar ik heb genoten van wat ik op stal heb