Hee beste bokkers!
Het leek me leuk om van mijn pony Bosco Dawn een jaaroverzicht te maken van 2015.
Ik zal hem eerst kort voorstellen:
Naam: Bosco Dawn
Geslacht: Ruin
Stokmaat: 1.46
Leeftijd 6 jaar (2010)
Niveau: B springen en L2 dressuur
Ras: Connemara
Hij is als 3 jarige goedgekeurd als dekhengst met een 1e premie maar werd geruind voor de sport.
Bosco is in mijn bezit sinds mei 2014.
Februari 2015
We gingen op verschillende oefenparcoursen en wedstrijden.
Deze wedstrijd was in Heeten in de klasse B dressuur en daar haalden we 201 en 202 punten!

Mei 2015
In mei reden we nog een keer dressuur in de klasse L1 en gingen we naar de crossles, crossen is Bosco's favoriete ding!

April 2015
In april was Bosco uitgekozen voor een fotomeeting op de Sahara in Ommen!
Er zijn prachtige foto's gemaakt.

Juni 2015
In juni gingen we op oefenparcours, reden we het ONCK (Open Nederlands Kampioenschap) wat voor ons heel succesvol was en hadden we nog wat andere wedstrijden!

Op het ONCK werden we 1e in de L1 en 2de in het B springen met volgensmij 75 stijlpunten.

Juli 2015
In juli reden we op de kringkampioenschappen een foutloos rondje!

Augustus 2015
In augustus zijn we naar de Centrale Connemara keuring geweest. Bosco kreeg een 1A premie als ruin met commentaar van een Iers jurylid dat hij de 'Ideal Connemara pony' is.

September 2015
In september wonnen we in Ambt-Delden de klasse B springen met 76 stijlpunten!

Oktober 2015
In oktober sprongen we in Vragender, we hadden helaas 1 foutje omdat Bosco de baan toch wel erg spannend en indrukwekkend vond! Maar wat deed hij het goed!

Na deze maand is Bosco weinig mee geweest omdat ik het druk had en toen gekozen heb om mijn andere pony wat vaker mee te nemen.
In november 2015 reed ik weer voor het eerst na ongeveer 5 maand dressuur met Bosco, meteen in de L2, dit hebben we nu 2 keer gereden en we hebben nu een stand van L2+4!
December 2015
In december heb ik weer voor het eerst gesprongen met Bosco op de clubkampioenschappen, ik koos ervoor om BB te springen omdat we toch een tijd niet hadden gesprongen (behalve op de les).
We werden 1e!

In het nieuwe jaar wil ik Bosco weer wat meer starten, ik wil meer gaan springen, weer crosslessen rijden en ik hoop hem nog een keer in het M1 te starten!
Over een halfjaar gaat hij de verkoop in ,omdat ik dit jaar 18 word, en in de tijd die ik nog met hem heb hoop ik nog veel mooie dingen mee te maken.

Bedankt voor het kijken!