Knappe fjord Winston springt in het oranje!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SaarMisty

Re: Knappe fjord Winston springt in het oranje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 19:38

Leuke foto's! Kleurtjes passen leuk bij je paardje :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 19:41

Tova schreef:
Ziet er goed uit! Leuke Fjord!

Waar heb je het hoofdstel gekocht als ik vragen mag?

Het hoofdstel is van Harry's Horse, frontriem heeft en vriendin gemaakt :D

Jammer dat hier zo'n discussie moet komen om het gebruiken van peesbeschermers. Ik ben niet een enorme fan van bandages vanwege de hitte enzo, dus daarom spring ik er niet mee en doe ik ze heeeeeeel af en toe om bij het rijden voor wat fotos :) Heb Winston nu 2x gebandageerd gehad :)

Deze sprongen zijn amper 60 cm. hoog. Dat doet hij zo gemakkelijk, hij raakt ze niet eens aan. We springen heel vaak zulke boomstammen in het bos (ja in het bos heb ik wel bescherming) en met springles (ook bescherming) heb ik ook veel pittigere sprongen gehad. Zodra de hogere sprongen erbij komen ga ik ook zeker met bescherming springen hoor, maar dit kan heus wel zonder bescherming :)

De bescherming die ik op t oog heb is €40,- en komt er dus pas nadat ik mijn volgende salaris heb mogen ontvangen. Ik hoop dat deze discussie dan nu achterwege kan blijven, want ik zou het jammer vinden als dit mijn topic verpest :o

Bedankt voor de overige leuke reacties :D

KirstenAp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 20:07

Dan leg je misschien het zadel wat te veel naar voren? Want het zadel ligt over de schoft en het schouder heen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-14 20:09

Nee hoor, zadel ligt prima. Lijkt misschien zo vanwege het dekje, dat ligt nogal ver naar voren :)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:40

Wat een discussie man.. Gaan jullie ook iedereen aanspreken op een springwedstrijd die zonder bescherming rijdt?

Leuke fjord! ik ben jaloers op de boomstammen :)

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:58

Ik vroeg het me alleen maar af. Beter goede bescherming dan geen is mijn mening. Is geen discussie.
Ik mag haar toch wel vragen waarom ze met rijden bandages omdoet en met springen niks?!

Dat ze die dan niet heeft is haar antwoord ja dan moet ze het zelf weten. Ik vroeg het mij alleen maar af.
En je ziet wel dat hij zijn benen laat hangen zeker op de eerste foto dus zou allen al daarom wel bescherming gebruiken maar dat is natuurlijk haar eigen risico. ;)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 15:04

Rustig maar, voel je niet aangevallen hoor..
Maar toch wel grappig want als springt met bandages krijg je heel bokt over je heen omdat zo slecht is en als je ze eraf haalt is het ook niet goed? :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 17:52

Snooki schreef:
Ik vroeg het me alleen maar af. Beter goede bescherming dan geen is mijn mening. Is geen discussie.
Ik mag haar toch wel vragen waarom ze met rijden bandages omdoet en met springen niks?!

Dat ze die dan niet heeft is haar antwoord ja dan moet ze het zelf weten. Ik vroeg het mij alleen maar af.
En je ziet wel dat hij zijn benen laat hangen zeker op de eerste foto dus zou allen al daarom wel bescherming gebruiken maar dat is natuurlijk haar eigen risico. ;)

Oke, dus ik moet peesbeschermers omdoen omdat hij anders met zijn hoef de boomstam raakt? :')
Hij heeft overigens geen een hindernis aangeraakt, en ik weet dat het gewoon goed gaat zo. Sterker nog, de eigenaresse heeft niet eens beenbescherming :')

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:51

Hij laat zijn benen hangen dus ik weet niet waar jij het woord hoef hebt gelezen? En bij neerkomen heb je ook veel meer kans op aantikken. :+ En als hij met de hoef de boom aanraakt waar het wel op lijkt dan zou je springschoenen kunnen gebruiken

@ noorhermans1 Ach ja kijk de reactie van TS. Ik ben nog niet zolang op bokt dus weet niet waarom je zoveel commetaar krijgt op bandages maar vind de sfeer hier nou ook niet altijd even vriendelijk. Ik had gewoon simpel een vraag gesteld maar als andere er dan zo op door hameren is het wel jammer voor het topic. Maar dan mag ik toch wel mijn vraag stellen aan TS? En haar eerste reactie was wel wat vriendelijker dan de laatste maar ach, ik had mijn zegje al gedaan dus nu alleen nog maar leuke reacties voor TS want daar was ze op uit en niet op een discussie. Ik ook niet trouwens ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 18:54

Snooki, het is niet persoonlijk maar ik vind het wel vervelend dat er van een mugje zon olifant gemaakt word in dit topic. De meningen over bescherming zijn verdeeld en ik had al een uitgebreide reactie erop gegeven. daarom vind ik het jammer dat het dan nog verder door moet gaan.

ValerieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:54

Gave set marjo en mooie foto´s!

Ik lig heel even dubbel om deze onozele reacties :?

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:57

Zie hier ValerieV alweer....
Maar oke zal het me maar niet aantrekken dan.

Maar kun je daar niet op temmen want volgens mij is het een bokt probleem, 1 iemand zegt wat en 10 andere hameren er op door. Is jammer van jou topic. Want je hebt een super gave fjord hoor en de set is ook gaaf! *\o/*

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:54

Wat een super leuke set :)

Ik spring af en toe ook wel eens zonder bescherming hoor :D