Dit was voor mij de eerste keer, Bart is ook pas 3 maanden bij mij dus we hebben alleen zondag mee gedaan.
Bart is een 15 jarige tinker en heeft al 3x eerder mee gedaan met de tinkerdagen dus voor hem was het geen onbekend terrein

Ik daarentegen was erg zenuwachtig
maar uiteindelijk ging het toch nog aardig goed en ben erg trots op ons tweetjes
Marlies Trap (Bellatrix) heeft ook foto's gemaakt en wilde deze graag met jullie delen 
Als eerste hadden we het springen, ik deed mee met de 60 cm. Helaas nét niet foutloos, ik reed bij de laatste hindernis op de verkeerde af
ik moest degene ernaast hebben. Helaas kon ik net niet goed de draai naar rechts maken en voldoende tempo behouden dus helaas een weigering. Daarna sprong hij m netjes 

Daarna de hindernisbaan, Bart deed t super en we hadden hier een derde prijs gewonnen

Als laatste hadden we de cross. Thuis hebben we wel een springweide met natuurlijke hindernissen, maar niet zo hoog als hier
wel weet ik dat Bart het makkelijk kan, maarja, nu ik nog 
Ik moest ook nog eens als eerste terwijl ik nog nooit een (oefen)cross heb gereden en vond t dus doodeng
we hadden uiteindelijk ook 4 weigeringen (mijn schuld). Ik moet ook meer durven te rijden, Bart springt toch wel maar ik moet wat meer lef hebben. Ik hoop dus ook de aankomende maanden lekker te gaan oefenen en ook mee te gaan doen met oefencross
Bart deed super zijn best voor me
De foto's zijn ook erg leuk geworden 
De eerste hindernis, ik vond dat ding echt eng
daardoor ging hij de eerste keer erlangs. De 2e x sprong hij er erg hoog overheen en kon ik nog net blijven zitten 

We gaan lekker verder met oefenen en beginnen in oktober met de onderlinge competitie springen op de manege
kunnen we ook meteen aan mijn zenuwen gaan werken
nu nog meer lef krijgen en meer durven rijden
! Een vrouw moet duizend dingen tegelijk doen, is moeilijk, weet het