Cortana voor 2e keer op bokt! @ vrijspringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MS_eventing

Cortana voor 2e keer op bokt! @ vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 18:07

Hallo allemaal,
Vandaag samen met een vriendin wat foto's gemaakt van het vrijspringen met Cortana *\o/* . Er zitten ook wat foto's bij van afgelope week. :D
eventjes wat weetjes over cortana:
Andalusier+appaloosa
L2 dressuur
B springen
10 jaartjes jong :P
We zijn net samen overgegaan naar de L2 en volgende week is de eerste wedstrijd :') . Net de brabantse kampioenschappen achter de rug en met de E-L1 6e geworden en met het CDE-L viertal BRABANTS KAMPIOEN geworden *\o/* . Dus we lopen ook mee met de hippiade in kootwijk... :P .

Hier komen de foto's op willekeurige volgorde:

1. op dit koppie werd ik verliefd <3
Afbeelding

2. Hallo daar :')
Afbeelding

3. Jump *\o/*
Afbeelding

4. :')
Afbeelding

5. Niet alles kan goed gaan :+
Afbeelding

6. iets te dichtbij :+ (hoezo kruisjes zijn eng) :')
Afbeelding

7. knap koppie *\o/*
Afbeelding

Dan eventjes nog een paar foto's van de brabantse kampioenschappen met viertal(L) De proef werd beloond met een 1e prijs *\o/*
8.
Afbeelding

9.kantelt hoofd in de hoek ;(
Afbeelding

10. Kampioen!
Afbeelding

Toen we Cortana 3 jaar geleden net hadden gekocht toen kwamen we erachter dat ze erge manenexzeem had....De vorige eigenaar waste haar elke dag dus was het niet opgevallen ;( . Dus het was een tijdje dat ze er slecht uitzag met haar manen maar nu de laatste 2 jaar gaat het super! Ik was haar om de dag en ze heeft een vliegendeken dag+nacht op!.
Zie hier het verschil:
3 jaar geleden: Afbeelding
en nu 3 jaar later <3 :
Afbeelding .

dit waren alle foto's :D
laat je en reactie achter?

heideruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:09

wow knap koppie heeft die en wat kan ie goed springen en nee je ziet echt helemaal niks meer van het manenexceem

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 18:11

dankjewel <3

Anoniem

Re: Cortana voor 2e keer op bokt! @ vrijspringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:29

wat een leuke kruising! die zie je niet vaak!
veel plezier nog met haar.

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 19:11

Dankjewel ben ook erg blij met haar! Eigenlijk is ze als een ongelukje want de hengst was ontsnapt! Maar ben heel blij dat dat is gebeurt :D

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:32

Leuke foto's Maartje! :):) En haar manen zien er weer echt super uit!

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:01

Leuk paardje heb je!

Huh, ik zie dat je uit brabant komt! Maar ik heb volgens mij laatst tegen jou moeten rijden in Hoonhorst kan dat? :)

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 20:36

thaampjee schreef:
Leuk paardje heb je!

Huh, ik zie dat je uit brabant komt! Maar ik heb volgens mij laatst tegen jou moeten rijden in Hoonhorst kan dat? :)

Heej *D Ik heb op je profiel gekeken! En ik herken inderdaad je paardje :o . Moest tegen jou springen in de B. Dan was het zo dat jij net met stijlpunten buiten de prijzen zat ;( . Ik was toen 2 weken lang in den ham met Cortana op vakantie bij de lourenshoeve en we vonden het wel leuk om een paar wedstrijdjes nog mee te pakken <3 . Haha dat was de 2e keer in 1 seizoen dat we foutloos rondkwamen met springen _/-\o_ :') . Haha we zijn niet zo'n talentjes maar we doen het springen gewoon voor de lol alleen wel jammer dat er geen barrage was :+ .
Haha en met dressuur was ik toen 2e geworden met 198 maar ging ook echt super goed <3 Haha als ik niet zo dom was geweest had ik 200 punten :') Want had -2 :') En met wat: VERKEERDE HAND GROETEN _/-\o_ :') hopelijk heb ik daar iets van geleerd :+
xx

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:47

Haha, die van mij is ook makkelijk te herken! Nee, uiteindelijk was ik 2e met 48 stijlpunten hihi.
Ze hadden mij niet mee gerekend op de een of andere manier. oooh, okee ik dacht al! haha.
We leuk dat je mee deed! en ook nog is foutloos! :D Nouja, ik dacht ff dat ik bang werd van jou, hahah het was heel netjes! dus ik dacht, oooh, daar gaan we! hahah.
Ja, dat had ik gezien! ik had maar 180. Maar dat ging ook echt niet zo fijn! laatste tijd gaat het weer beter.
Maar mocht die dag ook eigenlijk niet rijden omdat ik een hersenschudding had! hahaha. Maarja, gelukkig wel meegedaan.

Hahaha, slimmerd! Achja, 2e was je toch! die 1e was is een vriendin van mij! :)

jij Deed dan zeker ook mee aan de kampioenschappen in brabant? Ken jij ook Britt de Bever?

Xxx

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 07:07

thaampjee schreef:
Haha, die van mij is ook makkelijk te herken! Nee, uiteindelijk was ik 2e met 48 stijlpunten hihi.
Ze hadden mij niet mee gerekend op de een of andere manier. oooh, okee ik dacht al! haha.
We leuk dat je mee deed! en ook nog is foutloos! :D Nouja, ik dacht ff dat ik bang werd van jou, hahah het was heel netjes! dus ik dacht, oooh, daar gaan we! hahah.
Ja, dat had ik gezien! ik had maar 180. Maar dat ging ook echt niet zo fijn! laatste tijd gaat het weer beter.
Maar mocht die dag ook eigenlijk niet rijden omdat ik een hersenschudding had! hahaha. Maarja, gelukkig wel meegedaan.

Hahaha, slimmerd! Achja, 2e was je toch! die 1e was is een vriendin van mij! :)

jij Deed dan zeker ook mee aan de kampioenschappen in brabant? Ken jij ook Britt de Bever?

Xxx

jep ik ken haar :P . Ken haar alleen van bokt en dan heb haar zien rijden op de kampioenschappen _/-\o_ .

maar was toen 6e geworden en blij dat ik was :') . haha maar dan volgende week het NK met viertal en de zenuwen beginnen toch al te komen dus als je iets weet?> :D Maar eventjes kijken hoe het dan gaan want het gaat heel erg slecht met de vader van 1 meisje dat meerijdt in het viertal....

xx

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 14:55

Leuk paard :).
Alleen bij foto 5(volgens mij) staat een 'poot' van de staander een beetje omhoog. Ik vind dit er erg gevaarlijk uitzien ;). Stel paard weigerd en wilt er langs die kant heen en loopt tegen de staander op...

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:09

Wat mooi om te zien hoe een paard kan veranderen. Apart koppie zeg! Mooi :D

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 06:21

dankjewel <3 Jaah ze heeft een appart koppie dat komt metname doordat ze half appaloosa is dus daar komen al die stippen vandaan :')

Lyric_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 06:31

Ik snap je! Ah geweldig koppie, en wat een verschil met die manen :) top! Zo zie je in iedergeval
Dat jij er veel aandacht aan besteed

Suc6 verder met de wedstrijden, en je moet er ook lol in blijven houden zoals het
Springen anders is de "lol" er ook snel vanaf.

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 06:36

Lyric_91 schreef:
Ik snap je! Ah geweldig koppie, en wat een verschil met die manen :) top! Zo zie je in iedergeval
Dat jij er veel aandacht aan besteed

Suc6 verder met de wedstrijden, en je moet er ook lol in blijven houden zoals het
Springen anders is de "lol" er ook snel vanaf.

Jep ben elke dag zo'n 2 a 3 uur bij haar... Dan met rijden+uitmesten+wassen :D
Dan doen we ook nog samen wat vrijheidsdressuur:
ze kan al: Compliment, spaanse pas, lachen, nee schudden, ja schudden, rondje draaien, achterwaarts op comando..
Dankjewel ja met springen hebben we allebei geen goeie techniek maar oefenen baart kunst :') . De laatste tijd gaat het al beter want we komen er altijd wel overheen maar vraag niet hoe :') . Wel jammer dat er dan in de B stijlpunten zijn want dan als we foutloos zijn dan hebben we niet zo'n goede stijlpunten.... Maarja de laatste tijd gaat het weer super dus hopelijk in het winterseizoen gaan we er weer tegenaan <<) }:) ~~}>

xx

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:32

Wat leuk zeg! :)
Gefeliciteerd met het 4tal, starten jullie ook op Kootwijk de 17e?

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 17:54

leuke merrie!!
goed dat je het veschil ziet na 3 jaar!!
succes nog!1

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 13:32

Vanky schreef:

Jaah *\o/* We starten dan ook <3

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 14:02

lovecortana schreef:
Vanky schreef:

Jaah *\o/* We starten dan ook <3

Dan kom ik je denk nog wel tegen, ik start daar in het 6tal van de Kennemerruiters. Combinatie 5 :)
Veel succes alvast! :D

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-11 15:20

dankjwel jullie ook *\o/*

Vandaag eerste L2 wedstrijd gehad....... Meteen 2e met 194 maar ze liep ook echt heel erg netjes <3