Mooie pooown op club westrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Mooie pooown op club westrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 21:38

Omdat mijn topic op HAW op slot is gezet omdat ik het niet zelf ben die rij (jaaaa beetje sneu metm ijn 1.85 op een pony van 1.30), plaats ik de foto's maar hier. Commentaar en tips mogen, maar hou het vriendelijk.

Zondag hadden de verzorgster van mijn pony en mijn pony Rosalinde dressuurwedstrijd op de rijvereniging.
Ze deden mee aan de B dressuur en werden met 183 punten 3e.
Erg netjes voor hun 2e wedstrijd.
De startkaart is inmiddels binnen en nu gaan ze officieel starten... spannend. De 27ste hebben ze de eerste wedstrijd voor het echie... en als ze net zo rijden als vandaag, ben ik dik tevreden.

Rosa heeft zeker 3 jaar met de neus in de wind mogen lopen en heeft daarom een behoorlijke onderhalsspier ontwikkeld. Deze zit nu erg in de weg met het nageeflijk lopen. Dit vindt Roos nog erg moeilijk, maar de laatste tijd begint ze het steeds meer te snappen. Ze schiet zo af en toe nog wel te ver door, maar doet dit zelf, geen druk op de teugels en al helemaal geen zaag en pluk werk.

Foto's staan wat door elkaar...

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

Als je komt kijken, zou een berichtje ook erg leuk zijn...

supertammy

Re: Mooie pooown op club westrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:10

Misschien kan Nathalie haar hakken nog wat meer uitdrukken. Verder heb ik eigenlijk niet echt rijtechnisch commentaar. Het ziet er leuk uit! Haha!
Rosa is een toppertje!!

Stal_Fiore

Re: Mooie pooown op club westrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 22:13

Dank je! Vooral in de galop vindt ze dat moeilijk zie ik op de foto's. We gaan er aan werken!