heb ik horse event kaartjes nu wel echt goed besteld?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

heb ik horse event kaartjes nu wel echt goed besteld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 16:13

Hoi,
Ik heb gister voor horse event een kaartje besteld (de zondag dus) maar ik vond het nogal raar.

Ik moest dus invullen hoeveel en wanneer en m'n adres etc. en dan stonden er 3 opties, creditcart,online en met bankrekeningnummer ik heb dat laatste gekozen (ik dacht dat via ideal rabo ging maar dat was dus denk ik online!) en ik heb gewoon mijn bankrekeningnummer ingetypt maar is dat dan dus wel goed? ik kreeg daarna dus wel bericht van over enkele werkdagen heeft 't het kaartje (zoiets) maar ik vind het zo raar, want dat zou dan dus betekenen dat iedereen met mijn bankrekening nummer (evt met adres) via mijn bankrekeningnummer horse event kaartjes kan bestellen?? ik ben echt een leek met dit soort dingen Vork

heb ik dit nu wel goed gedaan?

alvast bedankt!

Hvelreki

Re: heb ik horse event kaartjes nu wel echt goed besteld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:22

Moet je even checken of het geld daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Heb zelf geen ervaring met gewoon rekeningnummers, ik doe altijd met Visa aangezien je daar naam, vervaldatum en nog een code op de achterkant van je kaart, naast kaartnr moet geven. Lijkt me niet dat iedereen die gegevens kent. Geen idee hoe dat met rekeningnummers zit, neem aan dat je toch een adres enz moest invullen, je rekeningnr, staat dat niet op je adres? Dus als ze een ander adres invullen dat het dan niet zomaar afschrijft? Of moest je geen ander gegeven van je kaart invullen? Ik gok maar wat hoor. Zou me verbazen moest daar geen enkele 'beveiliging' opzitten en iedereen gewoon je rekeningnr kunnen invullen. Clown

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 20:15

owh ja wacht.. slim.. ik dacht.. ja.. die weten mijn adres ook wel, kunnen ze die ook wel gebruiken, maar dan komen die kaartjes natuurlijk nog steeds bij mij aan Vork

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:00

[TV] --> [HE]

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:08

als je alleen rekeningnummer invult dan gaat het dacht ik automatisch van je rekening af. Duurt langer dan ideal of visa.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 06:58

Ja, je hebt nu voor eenmalige machtiging gekozen. Aangezien je hierbij ook je naam en adresgegevens moet invullen, koppelen ze deze aan je rekening.
Het duurt even voordat het geld is afgeschreven, en pas als het geld binnen is versturen ze de kaarten. Ik hoop dat je ze nog op tijd binnen hebt. En zo niet: bel dan gewoon met Horse Event (staat een telefoonnummer op de website). Vraag anders of je de kaarten bij de kassa kunt ophalen Lachen