Wat was ik zenuwachtig

Wel 3 uur geslapen van te voren!
Om 9 uur vertrokken om de trailer op te halen!
Dus zo gingen we op pad:

Om 1 uur ongeveer kwamen we op plaats van bestemming aan, en hebben even een half uurtje wat gedronken en daarna op naar mijn paardje

Vorige eigenaresse was een beetje overstuur, dus van haar ook nog even wat foto's gemaakt

Zij mocht ook lekker het halster omdoen!

Daarna de wei uit en onderweg naar de trailer!

Laden ging wat moeizaam, maar met een uurtje en heeeel veel geduld toch uiteindelijk gelukt!

Toen ze er eenmaal opstond nog snel de vorige eigenaresse en een bevriend stel heeeel erg bedankt, en snel in de auto gesprongen en weggereden!
Mijn achteruitzich was zo:

Onderweg 2 keer kort gestopt, even laten drinken en snel weer verder!
Trof haar zo aan:

Om 7 uur kwamen we op stal aan, eerst eventjes pad op en neer op gestapt, en daarna in de buitenbak gezet!
Ze heeft 1 keer gehinnikt, en toen stond ze meteen lekker te grazen en te rollen! Voelt zich dus prima thuis

Snachts houd ik haar nog even op stal tot ze echt gewend is, omdat ik niet het risico wil lopen dat ze door de draad gaat ofzo midden in de nacht!

En vanochtend lekker in haar nieuwe weitje!!

Hopelijk gaat alles goed en kan ze snel bij de andere paardjes staan en lekker dag en nacht buiten blijven!
Het voelt nog heel onwerkelijk om een eigen paardje te hebben maar ik geniet er met volle teugen van!
Langs deze weg wil ik toch even Baukje, Shirley en Markus bedanken voor alle inzet, tijd, eerlijkheid en voor het superpaard wat ik uiteindelijk gekocht heb!!!
Ook wil ik Monique hartelijk bedanken voor alle mentale steun, en mijn vader voor het rijden en de foto's maken!
Hartelijk bedankt!!!