Tim Lips viert feestje na succesvol debuut

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Tim Lips viert feestje na succesvol debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 14:13

horses.nl

Tim Lips vierde gisteravond een feestje na zijn succesvolle debuut op de Olympische Spelen.

Memorabele momenten van moeder Annette in actie tijdens military Boekelo in 1982 en live actie van vader Martin tijdens de Olympische Spelen in 1992 maakte bij Tim niet voldoende los om zelf een cross te rijden. Door te kijken bij een eventingwedstrijd van zus Maud liep Tim eindelijk warm voor de eventingsport. ,,Na de wedstrijd van Maud heb ik mij meteen ingeschreven voor een M-cross en direct de eerste keer gewonnen." Hij maakte in korte tijd een enorme ontwikkeling door en dat resulteerde gisteren in een vijftiende plaats op de Olympische Spelen.

In zijn blog is het volgende te lezen: ,,Ik ben dik tevreden, nul in de cross en nul in het springen! Wat ik trouwens echt leuk heb gevonden is het enthousiasme van de Nederlanders, die me gedurende de afgelopen dagen hebben aangemoedigd. Ik vind dat Oncarlos nu genoeg heeft gedaan en daarom krijgt hij rust. De Nederlandse kampioenschappen in Boekelo laat ik daarom met Oncarlos aan mij voorbij gaan.

Klik hier voor een uitgebreide fotoreportage.

nowornever

Re: Tim Lips viert feestje na succesvol debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 20:17

Super gaaf voor hem echt een super debuut.