Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
 .

En bij onze instructrice sprongen ook de tranen in der ogen 
  We hadden het dan ook echt nooit verwacht..
!

) een zeer slechte bodem, reserve kampioen in het L springen in Den Oever. Ik ben super trots op hem... Maar eens zien wat hij op de Hippiade gaat doen.                                                         
 .                                                         
 naar de proef ging wel redelijk al zaten er wat fouten in die niet nodig waren.

met 1 puntje verschil, dus het was close 

Ik krijg het zelf gewoon niet korter.

dus op naar de Nederlandse!
):

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B8VVNYQ3.jpg                                                         
                                                         liesie schreef:9 augustus hadden wij de Noord-Hollandse kampioenschappen.
We zijn kampioen geworden met het 6-tal:) met 40 punten verschil op numer 2 we waren er super blij mee! en nu naar de hippiade! Groetjes!
                                                         oversized schreef:liesie schreef:9 augustus hadden wij de Noord-Hollandse kampioenschappen.
We zijn kampioen geworden met het 6-tal:) met 40 punten verschil op numer 2 we waren er super blij mee! en nu naar de hippiade! Groetjes!
Huh??? Hoe kan dat nou als er maar 1 zestal in Nederland is....(zie eerdere post van JAFFEL) Volgens mij klopt er dan dus iets niet bij de KNHS

winstpunten, ik was tevreden dus! 

??