Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sylvia schreef:Het viel me op de Duitser idd al op dat de tribunes behoorlijk leeg waren tijdens de Eventing dressuur... Ik heb zelf niet bijster veel met dressuur, ben meer van de spring-/crosstak. Juist daarom vind ik het eventing dressuur zo leuk, omdat dat stiekem eigenlijk nog best basic is...
Maar goed, China is dan ook niet echt een paardrijland (of wielrenland, roeiland, etc), dus de reacties verbazen me niet echt... Wel mooi om te lezen
MandyR schreef:Als je helemaal niks hebt met paarden kan ik best begrijpen dat je dressuur saai vind om naar te kijken. Het getrainde oog ziet iedere galopswissel enzo. Maar, als je dat niet kan zien dan zijn het inderdaad gewoon een paar paarden die constant rondjes lopen.
asjemenou schreef:Ik ben een echt dressuurmuts, maar ik kan ook echt geen uren kijken naar de eventing dressuur. Kan me dus heel goed voorstellen dat het voor leken verschrikkelijk moet zijn.
MysticTinker schreef:Ik geef de chinezen gelijk hoor, ik vind het ook oersaai om uren naar te kijkenSteeds dezelfde paarden (voor een leek dan) die steeds hetzelfde rondje lopen..
Zoek de verschillen
![]()
Zal voor de chinezen net zo saai zijn als hier een balletshow bijvoorbeeld
MandyR schreef:MysticTinker schreef:Ik geef de chinezen gelijk hoor, ik vind het ook oersaai om uren naar te kijkenSteeds dezelfde paarden (voor een leek dan) die steeds hetzelfde rondje lopen..
Zoek de verschillen
![]()
Zal voor de chinezen net zo saai zijn als hier een balletshow bijvoorbeeld
Of 90 minuten voetbal. 22 mannetjes die achter een bal aan rennen en zodra ze hem hebben schoppen ze hem weer weg om er vervolgens weer vrolijk achter aan te gaan rennen.