Ik wist niet eens dat dat zou kunnen, doe het altijd maar met 1 paard tegelijk. Ik had ze beide los in de paddock gezet, maar omdat ze zand gingen staan eten ging ik er bij in om ze een beetje in beweging te zetten. Vervolgens gingen ze keurig beiden achter me aan lopen, netjes halthouden, achteruit ... zo leuk! Ik voelde met net een leeuwendompteur in het circus (positief bedoeld
): 2 merries naast elkaar, op commando samen netjes naast elkaar echteruit, als ik me omdraaide volgden ze allebei weer .... Ik moets telkens met beide goed kontakt houden, dan werkte het heel goed, ze bleven op me letten en hielden daarnaast elkaar goed in de gaten.Echt superleuk, zo'n mini kudde!
Hebben jullie dat wel eens gedaan, grondwerk met meerdere paarden tegelijk in de bak?
Dit zijn de dames in kwestie:

) Ze rennen zelfs achter je aan als je gaat rennen. Ze kunnen ook allebij kussen op commando dus dat is ook wel leuk, want dan doen ze dus ook rustig met zn 2en tegelijk. Of de een trekt je rits open en de ander geeft een kus, een echte, met tong