Topic staat op ITP omdat ik op HAW maandag nog een topic had geplaatst ([HAW] Lorna op wedstrijd Nieuwe Heuvel, B 190+172) en je er maar 1 per week mag plaatsen. Alle reacties zijn welkom!

Gisteren laatste selectie gehad in Scherpenzeel. Ik was op het einde van de dag aan de buurt en vrijdags waren er ook al wedstrijden geweest. Na al die regen waren de ringen ronduit té slecht. Achteraf gezien vond ik het onverantwoord dat is was gestart, maargoed, we hebben de ringen overleefd. Ookal liep Lorna daarna wat kort en waren 'er pezen wat warm toen we thuis kwamen. Vandaag maar even zien hoe ze is.
Verder liep het gigantisch in, we hebben meer in de ring losgereden, we hebben heerlijke stortbuien over ons heen gekregen en het waaide zo hard dat ik voor mn gevoel vanaf geblazen werd en ik mn voorlezer met moeite kon horen

We hebben 180 en 185 gereden. De eerste komende keer dat we starten gaan we L1 (in september). Verder heb ik héel veel gehad aan mn instructrice

Mijn houding is soms bar slecht, op die momenten reed ik tegen de wind in

Mn pa heeft op de droge momentjes wat foto's geschoten

01.

02.

03.

04.

Overgang naar middendraf, neus moet er nog meer uit:
05.

Zelfde:
06.

07.

08.

Naar halsstrekken toe:
09.

Galophulp

10.

Hier gleden we even weg:
11.

12.

13.

14.

15.

Ik weet dat ze te veel achter de loodlijn loopt. Ik heb het zo gelaten, ze vind het zelf het fijnste en met deze ringen kon ze gewoonweg niet anders.
En let op de details, rond vliegende modder, doorweekte combinatie en wegzakkende hoeven