Ik ben afgelopen week samen met Jauke een weekje naar Texel geweest, show gegeven op zondag en voor de rest lekker vakantie gevierd. Samen met Wendy (Wendy15 @ bokt) en Linda rijden door de Texelse bossen en natuurlijk over het strand, helemaal te gek! De laatste dag van de vakantie zijn Amanda Melchior en hypofocus langs geweest om foto's te maken, uiteraard was het weer net die ene dag erg matig. Grauw, donker weer en veel, heel veel wind. Maar desondanks zijn er leuke plaatjes uitgerold!!!
Ik ga er vanuit dat de plaatjes verder voor zich spreken
Heee Daniëlle!! Wat leuk Was gezellig he?! En Jauke deed het super in het water! En ook het heuvelpad vond ie écht geweldig he Als je weer naar Texel komt bellen hoor! Zijn dit de foto's van Amanda? Zijn wel heel gaaf Alleen bij sommige misschien de horizon even recht maken? En tóch nog een gave stijgerfoto erbij
Echt geweldig! Wat een leuk paard heb je! Ik kijk altijd al uit naar nieuwe foto's van jullie. Lijkt me echt leuk om zo op een andere manier met je paard bezig te kunnen zijn! De foto's geven een heerlijk relaxt beeld!
Wauw wat een fries! normaal vind ik friesen niet zo heel mooi, maar deze is echt een plaatje. mooi dat hij zo bij je blijft liggen. mooie fotos ook! xx