Nice Boy is een 13-jarige ruin van Weltmeyer II x Elmshorn. Momenteel rijden we B-dressuur (11 wp in 9 proeven) maar we gaan eind augustus L1 starten. Hij heeft voorheen M1 met winstpunten gelopen. Ik rij hem nu 5 jaar, in oktober is hij officieel 5 jaar bij mij. 3x in de week wordt hij door een ander meisje gereden omdat ik zelf niet voldoende tijd heb.
Zo af en toe lijkt het alsof ik nog wat centjes aan het zoeken ben, maar daar ben ik op aan 't letten. Ik heb m die dag op het veld gereden en meneer was erg vrolijk, waardoor ik mijn handen soms wat te ver terug heb staan. Op die momenten zag Nice Boy weer eens wat en hield ik hem bij voorbaat tegen. In stap en galop druk ik mijn handen af en toe wat te veel naar beneden, die moeten nog wat omhoog komen. In de galop moet ik zo nu en dan ook wat meer op mijn kont zitten.
Foto's staan niet op volgorde.
- 1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Mag nog net wat ronder blijven van de voorkant en achterhand er wat meer onder.

10.

11. Hier had ik hem net terug gepakt, meneer vond het leuk om eens een rondje op het veld te gaan rennen.

12.

14.

15.

Op alle foto's zit copyright door PK-fotografie.