Mijn nieuwe aanwinst Cupido ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia__

Mijn nieuwe aanwinst Cupido ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 18:06

Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen is mijn pony Sharon een paar weken terug overleden door de gevolgen van koliek. Omdat ik een enorme leegte voelde en eigenlijk niet echt zonder een pony kan, gingen we al vrij snel kijken bij een andere pony (kwam toevallig zo uit) en ik wist dat Sharon natuurlijk niet had gewild dat ik me zo verdrietig bleef voelen.

Een paar weken geleden (zondag 26 april) gingen mijn vader en ik kijken, en in eerste instantie wilde ik helemaal niet zo'n jonge pony maar er stond bij dat ie heel braaf was en hij werd gereden door een jongetje van 9. Toen we daar aankwamen vond ik het al een hartstikke leuke pony en hij kan echt super lopen, toen ik erop ging voelde ik ook echt een soort van klik en ik voelde me wel veilig op hem (heb voor Sharon nogal een nare ervaring gehad met mijn eerste pony en dankzij Sharon heb ik bijna al mijn zelfvertrouwen weer terug) dus ik had al in mijn hoofd besloten dat ik deze pony wel wilde. Na het rijden gaf hij me ook een soort van kusje, net alsof hij wilde zeggen 'neem mij!'. Daarna gingen ze 'm nog even opjagen om ons z'n 'moves' te laten zien en toen ze daarmee klaar waren kwam hij weer naar mij toe rennen.

Toen gingen we weg, en in de auto hebben mijn vader en ik besloten dat we hem wilde kopen. En zo is het geregeld, vandaag hebben we hem opgehaald. Heb bijna de hele week niet geslapen van spanning, maar vandaag was het eindelijk zo ver. Haha!

Meet Cupido; D-pony, 3 jaar (01-01-2005), palomino, ruin, heel braaf karakter, kan super lopen.

Afbeelding
Heel interessant dat zand Clown We hadden hem een paar uur in de paddock gelaten omdat hij niet meer gewend is om op het land te lopen. Toen we weg waren had hij z'n emmer omgegooid en toen we hem op stal hadden gezet dronk hij alsof z'n leven er vanaf hing. Bloos

Afbeelding

'Wat zie ik daar?!' Het was mooi weer, dus er waren weer allemaal interessante dingen in de omgeving die Cupido heel erg boeiend vond. Op zich wel een leuke foto, alleen jammer van het hek, daardoor staat zijn neus er net niet op.

Afbeelding

Deze is opzich wel leuk, alleen het lijkt alsof hij een heel groot hoofd heeft (heeft ie ook wel, maar niet zo groot) Nagelbijten / Gniffelen . Het was moeilijk om een 'leuke' foto van zijn hoofd te maken omdat waar ik heen ging daar ging hij dus dat was nogal lastig. Wel superleuk, natuurlijk Haha!

Afbeelding

Hij had hier niet zo'n zin om op de foto met mij te gaan, haha. Let niet op mijn verschrikkelijke zonnebril, die had ik opgezet zodat ik een beetje kon zien waar de lichtval goed was (de zon scheen heel vel in mijn ogen) en vervolgens heb ik 'm op gehouden.

Afbeelding

'Heb jij iets voor mij?' , was vast wat hij hier dacht. Hoewel meneer een kwartiertje eerder niks moest weten van een appel en 'm vervolgens weer uitgespuugd had op de grond. De diva, nu al grote praatjes.... *LOL*

Afbeelding

Dit is mijn favoriet (op mij na dan, maar Cupido staat er wel mooi op!).

Morgen ga ik 'm longeren en als dat goed gaat misschien rustig uitstappen, dus misschien dat ik binnenkort wel een paar bewegingsfoto's kan neerzetten.

Bedankt voor het kijken en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Haha!

Mandarijn

Re: Mijn nieuwe aanwinst Cupido ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 18:30

Leuke pony hoor Haha!
Veel plezier met 'm Lachen

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-08 19:18

Dankje!
Gaat wel goed komen denk ik Haha!

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:21

veel plezier met hem Knipoog leuk paardje Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:12

Wat een leukerd, veel geluk en plezier met hem! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:28

Heel mooi beestje! Veel plezier samen. Lachen

Pliensdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 20:29

echt een leukerd .. *LOL* heel erg veel plezier ermee Knipoog

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 09:29

Bedankt allemaal! Haha!

Heb net voor het eerst even gereden, ging best goed. Alles was nog wel een beetje eng natuurlijk maar hij was erg braaf.

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:21

Ik vind hem super leuk Claudia!! veel plezier en geluk met hem!!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 09:22

Dankje Yvonne Haha!
Ik heb je even een PB-tje gestuurd. Lachen

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 09:28

Leuke pony hoor. Zit er papier bij ?
Veel plezier, ook met het rijden straks

jeweetzelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 11:05

Veel plezier met je pony.. mooie kleur

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-08 11:07

Bedankt. Haha!

@ Shamyrah: Nee, er zit geen papier bij. Knipoog
Heb vanochtend voor het eerst in de bak gereden, heb er ook een topic voor aangemaakt dus voor de mensen die interesse hebben: [HAW] Cupido voor het eerst @ work!

Afbeelding
Let niet op mijn hoofd, haha Clown