Ik besloot om de moeilijkste niet voor het laatst te bewaren, dus begon met Ysbrand. Die overigens wel erg lief was en zich ontzettend goed gedroeg

Ysbrand is ons eigen 'fokproduct', afkomstig uit onze merrie, vader = Grandioso v. Wegdam. Vandaag is hij precies 2 jaar geworden.

Na wat uren plukken, borstelen, rossen, kammen en uitpluizen zag hij er al heel wat beter uit. Aanvankelijk was mijn plan in iedergeval om zijn staart en manen even te wassen, maar toen ik alles had uitgeborsteld bleek dit in zijn geheel niet nodig; alles was nog zéer mooi wit! En dan te bedenken dat ik hem een jaar geleden voor het laatst heb gewassen.
Ik heb eigenlijk al besloten om hem te verkopen, omdat we echt teveel pony's op de wei hebben momenteel. Ik had mijn keuze dus op hem laten vallen om hem te verkopen, en onze andere hengst (Zijn 3-jarige volle broer Cupido) te behouden. Maar nu slaat de twijfel toch wel een kléin beetje toe..., hij is ineens zóooooo mooi

Geinteresseerden die een goed bod hebben en een goed tehuis te bieden hebben, mogen natuurlijk altijd via pb reageren
Vandaar dat ik jullie maar al te graag laat meegenieten. Ik heb helaas geen foto's van vóór de opknapbeurt, maar geloof mij maar; hij zag er echt níet uit, met al die grote klitten en modderklonten onder zijn buik

Goed, beginnen we met de meest fantastische, spectaculaire, ubergave foto EVER

Dan wat foto's van eigen makelaardij (ik heb helaas niet zo'n superdeluxe camera, helaas)
Eerst maar eens een lekker kontje met mooie, lange staart

Lief koppie met een kuifje door de wind

Hij speelt soms ook graag voor ezel....... lekker dutten in het zonnetje

Foto vanaf de andere kant, belichting is stuk minder hier...

Even een 'stand'foto; let vooral op die plukken haar op de grond, was overigens nog lang niet alles, het meeste lag nl. buiten de foto....

Nog een aantal foto's die xElienx heeft gemaakt, waar ik bij moet vermelden dat op het tijdstip van het maken van deze foto's het al schemerig was, dus de kwaliteit is niet ál te best...... maar evengoed zijn ze best mooi

Jammer, wel erg donkere foto. Maar moet je eens zien hoe attent hij hier staat

Ook hier weer ietsje donker, maar hij stond net als een échte dekhengst

Wie weet ligt er nog wel een hengstenkeuring NSPS voor hem in het verschiet.
http://www.magix-photos.com/mediapool11/81/91/25/40/2D/7C/11/DC/AF/BA/9A/6A/52/48/50/68/oma/10/320C4D8016BD11DD957FF8DE52482077.jpg
2 leuke hoofdfoto's (flits in combi met schemer maakt dus zulke oogjes

Dan besluiten we met een foto van precies 2 jaar geleden; 30 april 2006

(Toen was hij nog lief & schattig

Hij was bij de geboorte al véel lichter dan dat ze normaal bij ons geboren worden, is inmiddels wel een beetje bijgekleurd, maar is toch aanzienlijk lichter van kleur dan de rest van de veulens.