Nieuw voetbaltalentje!???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ofirsuzzie

Nieuw voetbaltalentje!???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 14:59

Vanochtend kwam de hoefsmid en ik zou daarna even gaan rijden, maar ik zag een zachte basketbal liggen (was al lek) en ik ben van gedachten veranderd ik ben met Gerben gaan voetballen Cool Haha!
Hij vond het geweldig en maar bokken en rennen, heerlijk om hem dan zo bezig te zien:
Zijn maar 2 foto's waar de bal ook echt op staat en voor de rest heeft hij lekker lopen sprinten!!

Foto's!!
Eerst ff een opwarm rondje en in de galop 4 voetjes van de grond , en dat knieheffen komt nu ook eindelijk een beetje naar voren!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En toen kwam de bal erbij, heb het hoge bokken van hem er niet op staan Knipoog was elke keer net te laat Verdrietig
Afbeelding
Afbeelding
Dit was het wel weer! Knipoog

sjorsie

Re: Nieuw voetbaltalentje!???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:00

dit is ITP en niet HAW, temt

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 15:03

Pardon, hij werkt toch dit zijn gaan hoofdfoto's ofzo, sorry maar dit lijkt mij geen ITP

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:08

Leuk om zo bezig te zijn met je paardje Lachen !

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:47

nee lijkt me ook geen itp..het is nu niet zo dat we de ruiter kunnen beoordelen, maar dat is bij longeerfoto`s ook niet het geval..je paardje is wel aan het werk..we zien wel vaker los-gooi foto`s.
leuke fries heb je zeg! Knipoog ziet er grappig uit, vooral de galop foto. Clown

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:54

Hier kan je toch geen rijtechnisch commentaar op geven dus volgensmij hoort het wel bij ITP Lachen

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:57

ReJo schreef:
Hier kan je toch geen rijtechnisch commentaar op geven dus volgensmij hoort het wel bij ITP Lachen

dat kan ook niet bij longeer topics, of topics waar mensen laten zien hoe ze het paard "losgooien", maar die worden ook wel onder HAW geplaatst.
maar goed, maakt ook niet uit Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 15:58

@ Pel: bij longeerfoto's kan je wel degelijk tips geven om het beter te krijgen

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 16:28

Horses at Work is letterlijk vertaald'paarden aan het werk'*. Dus bij HAW topics zijn niet alleen de foto's waar iemand aan het rijden toegestaan, ook longeer/losgooi-foto's. Tenminste zo zie ik het iig, waarom zouden anders de longeer/losgooi-foto's onder HAW staan?..

*Hoe bijdehand Vork

Wat is dat gele halster trouwens stoer. Cool

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 16:49

Ja maar bij het longeren kan je toch zeggen dat het touw strakker moet e.d. wat wil je hier zeggen? dat de bal groter moet?

ofirsuzzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 16:53

Het gele halster is toeval Knipoog , we konden zo snel zijn eigen halster niet vinden (die is lichtgroen) dus vandaar.
Maar ik vond ook wel dat dit halster hem super tof stond Cool, denk dat ik deze maar als reserve houd Tong uitsteken

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 17:48

ReJo schreef:
Ja maar bij het longeren kan je toch zeggen dat het touw strakker moet e.d. wat wil je hier zeggen? dat de bal groter moet?

hahahaha Haha!,
Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik anders nl. ook geen reden zou kunnen verzinnen waarom deze foto's onder HAW behoren. Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 18:56

Die bal moet inderdaad een stuk groter Knipoog *LOL*

HAW is bedoeld voor alle foto's waarop je zinnig 'werktechnisch' commentaar kunt geven. Daar vallen inderdaad ook longeerfoto's onder, als de foto's tenminste geschikt zijn voor dit soort commentaar. Iemand die bijv. zijn paard alleen laat uitrazen aan een longeerlijn is weer geen goed materiaal voor HAW, daar kun je immers geen 'werktechnisch' commentaar op geven. Losgooifoto's horen altijd op ITP (nooit op HAW).

Afijn, om een lang verhaal kort te maken:
Ik zal dit topic verplaatsen naar ITP. Daar mogen ook reacties gegeven worden in de trant van 'wat een leuk paard en wat speelt ie leuk met die bal' en dit mag op HAW allemaal niet. Vandaar de keuze Lachen

ItsmePipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:51

Geweldig!
Wij hebben als lesgroep een paardenvoetbal aangeschaft en gaan dus ook wel eens voetballen met de paarden. Ze vinden het niet allemaal even leuk, maar stuk voor stuk wel mega interessant