Citaat:De Zegwaard Cup heeft voor iedereen ongekend hoge prijzen in iedere klasse tot maar liefst € 10.000,-
Welkom bij de Zegwaard Cup, een grootse competitie voor iedereen die wedstrijden rijdt! De Zegwaard Cup maakt het voor iedereen in de basissport mogelijk om grote geldprijzen te winnen.
Ook jij maakt kans op gigantische geldprijzen tot maar liefst € 10.000,- als je uitkomt in klasse B tot en met Z2. Daarboven kun je niet deelnemen, omdat ik de aanmoediging wil leggen in de basissport. Dus rijd jij wedstrijden in de basissport, schrijf je dan nu in voor een eenmalig bedrag van € 55,- voor deelname aan deze Zegwaard Cup. Hieronder volgt de volledige uitleg.
Deelnemen is eenvoudig en helder! Als je wedstrijden rijdt waarvan de uitslagen ook op http://www.startlijsten.nl worden geplaatst, dan kun je tijdens die wedstrijden ook punten voor de ZegwaardCup scoren. Als je winnaar bent in jouw klasse, dan verdien je 2 punten en als je tweede bent in jouw klasse dan verdien je 1 punt. Als deelnemer krijg je toegang tot de omgeving waarin je jouw gescoorde punten en de klasse waarin je uitkomt, zelf op deze website kunt registreren, wij doen de controle. En als je 20 punten bij elkaar hebt gereden volgens de voorwaarden van ons reglement, dan zit je in de finale. De eerste 100 combinaties die 20 punten bij elkaar hebben gereden gaan naar de finale dus schrijf je snel in, want alle wedstrijden vanaf 01 mei 2008 tellen mee en je kunt dus al heel snel 20 punten hebben. Je hebt het dus helemaal zelf in de hand, maar je mag maximaal 1 wedstrijd per week aan je scores toevoegen. Ik wil namelijk niet, dat er hele enthousiaste combinaties meerdere wedstrijden per week gaan rijden.
Prijzengeld:
Citaat:Doe mee en pak één van die enorme geldprijzen
De gigantische geldprijzen die ik tijdens de finale aan de winnaars van de verschillende klassen ga uitreiken zijn als volgt:
B klasse € 6.000,-
L1 klasse € 7.000,-
L2 klasse € 7.000,-
M1 klasse € 8.000,-
M2 klasse € 8.000,-
Z1klasse € 9.000,-
Z2 klasse € 10.000,-
Zijn er mensen die dit geld bedrag gaan betalen en meedoen?

edit; website erbij is misschien ook wel handig

www.zegwaardcup.nl