Misschien al eens een topic voor bij zien komen van een Fjord die Donna heet. Donna is een hele lieve, ondeugende, en soms beetje eigenwijze Fjord merrie
van ong 5,5 jaar.
Donna heb ik gekocht in vlissingen van een meisje van 17jr. Dit meisje had de tijd niet voor deze mooie merrie en heeft een goede beslissing gemaakt om haar te verkopen. Zo doende is ze bij mij terecht gekomen.
Na de uitslagen van de aankoop keuring kreeg ik te horen dat dit mooie meisje wel een beetje dik is. en zeker 50 kilo moest afvallen! zie hier het resultaat.
Wel moet ik er bij zeggen dat Donna nu minder te eten krijgt, maar wel aan haar voedings stoffen komt. De VA is geweest en heeft gezegt dat ik goed bezig ben en heeft haar gezond verklaart!

Sinds 9 maart heb ik Donna in het bezit dus wees een beetje lief voor ons!
nou genoeg gepraat;

Donna met buik voor de aankoop, op 15 februari 08

Donna op 10 maart 08

Donna op 12 maart 08

even een mooie foto van ons 2e op 16 maart 08

en ook nog even de mooie manen showen op 16 maart 08

Dit is dr vandaag 5 singel gaten kleiner en een nieuwe mooie kleine gel singel rijker (3 april 08)
en hoe vinden jullie mijn mooie meisje geworden, van dikkie dik naar knappe muts

en dan natuurlijk nog wat mooie foto's van vandaag 3 april 08

Mijn mooie meisje

Knap koppie

Kijken wat het baasje aan het doen is

Oww daar ben je

Mijn nog iets wat Dikke Dunne buik showen, moeten nog wel wat kilo's af maar niet zo veel meer. Natuurlijk zijn we rustig aan het op bouwen om spieren te kweken!

Haa... daar komt mijn eten

Mooi halster heb ik he... Is mijn lievelings halster lekker zacht

Mooie hoefjes, ZONDER IJZERS

Kusssssssssssss

Snel komen er HAW foto's..!! Dikke kuss Donna en Franca

Nu je er toch bent laat je dan een berichtje voor ons achter..? Bedankt