wij waren zaterdag al rond 12 uur vertrokken op stal richting beilen, gingen slapen bij een kennis, paarden waren heerlijk rustig aangekomen paarden lekker op stal gezet, eten gegeven enz... wij onze slaapplekken opgezocht en even wat gedronken, wat gegeten, en s'avonds nog even 20 min getsapt met ze!!
Volgende ochtend lekker vroeg ontbijten, paarden vlechten en poetsen, toen maar even weer wat gedronken, nog een keer gepoetst:P nou toen paardne ingepakt en hup naar de trailer, wilden ze toch de trailer niet meer in :s wij gedaan enz na na wat hulp kregen we pablo er wel gewoon in, maar paardje van me vriendin vertikte het echt, na 3 kwartier geduld en aanmoediging stonden ze er eindelijk op en op weg naar laurens...
waren we nog 2x verkeerd gereden...toen eenmaal angekomen zijn we eerst naar de kantine gegaan, even gemeld enz...
Nou toen heeft me vriendin dr paard van de trailer gehaald, wij opgezadeld, zij dr zelf even netjes gemaakt, en toen ging ik even aan de hand met dr mee, aangezien we eerst wilden zien hoe ze deed, was d'r eerste soort wedstrijd, super braaf...nou pabnlo was dus heel erg aan het stampen en schreeuwen op de trailer dus heb hem er maar af gehaald, hij brak de boel af...nou toen ging me vriendin naar de bak toe, en liep ik met een schreeuwende hypere pablo aan de hand zon 20 minuten heb de hele tijd heen en weer gelopen!! Toen kwam Elassar volgens mij nog foto's maken haha
Nou op een gegeven moment heb ik maar opgezadelt en ben ik er maar op gegaan, nou hij was best voorwaarts dus eerst een rondje over het terrein gedaan, ging redelijk, toen maar naar de binnenbak, hij voelde eigenlijk wel heel fijn reageerde vlot enzo, dus heb niej egt veel van hem gevraagd anders zou hij leeg zijn..
Nou eenmaal in de ring begon hij weer even te brullen, maar verder was hij braaf, keek 1x naar de doeken aan de rand en ging er toen zo langs, heb heerlijk gereden, alles kunnen doen, alles laten zien..het jammere vond ik dat er in de ring naast me een paard was dat niet langs de vlaggen wilden aan de bakrand dus de aandacht van laurens ging eigenlijk vooral daarheen, hij heeft mischien 2/3 keer mijn kant op gekeken, end an bedoel ik de bak kant op, verder geen een keer commentaar of iets gehad....maarja heb heerlijk kunnen rijden en hij heeft goed zijn best gedan dus ben tevreden...helaas niet genomineerd dus!!
niet op mijn gezicht letten
deze ga ik denk ik bestellen
op weg naar de bak
wandelen
ff je hoofd draaien haha
nou dat waren ze dan!!
Commentaar is altijd welkom!!

maar wat je zegt een ervaring rijker.
Je hebt er wel een mooi shabrak en een trainingsdvd aan over gehouden
gehehe;)