Aangekomen op HCK vond Rox het namelijk nodig een blubberweiland nader te gaan verkennen... Ze sprong met Verona die haar vast had DOOR een hek heen, ging onderuit met snufferd en al in de blub en natuurlijk vier onwijze blubberbenen
Gelukkig had ze zich niet verwond... Wel moesten we dat hele weiland doorbaggeren en kwam ze dus echt met vier blubberbenen weer op het droge uiteindelijk.. maar zag er niet uit. Ook mijn witte bandage was stukgegaan, omdat ik stond te bandageren toen ze dr vandoor ging... Dat resulteerde dus in schitterend schaakbord van zwarte en witte bandages, lekker opvallend!
We kregen een teiltje water van de organisatie om haar wat op te frissen, en een grote fles glansspray heeft ook wel geholpen dat we dr nog aardig uitzagen.
We hadden dooral de commotie niet veel tijd meer om in te rijden, maar in de ring bij Laurens liep ze erg lekker! Ze vond het wel spannend, maar is overal zonder schrikken langsgegaan! Helaas hebben we geen tips gehad van Laurens en zijn we niet genomineerd, maar het was toch een hele ervaring!!
Nou komen de foto's!
1.

Op stal, goed in de bescherming
2.

Ben ik niet sexy
3.

Op weg naar het losrijterrein
4.

raadplaatje: wie zijn de bokkers op de voorgrond

5.

Daar zit ie dan

6.

7.

8.

DE cameraman

9.

10.

Tong uitsteken naar de fanclub in de kantine

11.

12.

Klaar! Spanning dr af...
13.

En weer op weg naar de trailer
14.

Knappe merrie!!
We zijn niet geselecteerd maar heb echt een superleuke dag gehad!! En natuurlijk een mooi dekje aan overgehouden

Whow! Welk merk is ie?