Vrijdag 21 december ben ik met mijn knappe palomino hengst kadans afgereisd naar het brabantse schijndel om hem voor de eerste bezichtiging van de AES Hengsten keuring te presenteren. kadans liet zich erg goed zien zowel op het harde aan de hand als onder het zadel. de jury was zo onder de indruk van hem dat hij niet terug hoefde te komen voor de Hoofd keuring maar direct de status Licenced stallion kreeg. Dus mijn groote blonde trots is vanaf komend dek seisoen beschikbaar voor de fokkerij (via KI). voor meer foto's en informatie www.dagmardressage.nl
badankt voor de leuke reacties ben ook erg blij dat hij nu goed gekeurd is. en ik hoop dat hij zijn kleur gaat door vererven. meer rijfoto's staan op mijn site
Wauw Dagmar wat gaaf dat ie nu echt goedgekeurd is! Je had me al verteld over je plannen, echt leuk! Heb je inmiddels al een plekje kunnen vinden om je eigen stal te beginnen? Of sta je nog steeds bij die andere stal?
wat leuk om te horen dat hij goedgekeurd is! het is een mooie verschijning. ik heb je show zien rijden in beilen op de kleindierendag. veel succes met de paarden!
De eerste keer dat ik dit paard hier zag op bokt vond ik hem al schitterend..was helemaal onder de indruk..de naam vind ik ook ontzettend bij hem passen..