Vanwege het enorme vriezen... was onze buitenbak (onze enige bak:p) zoals verwacht... BEVROREN...

En eigenlijk was ons plan wel om wat te gaan rijden... Dus maar besloten om de weg vanuit dorst door het dorp, langs de spoorlijn en het bos uit te gaan zoeken... richting Manege de Vijf Eiken in rijen (hier werk ik)...
Met de auto doe je hier ongeveer 10 minuten over. Aan de hand stappen door het bos ben je al gauw 45 minuten onderweg. (zijn we ook achter gekomen.. hihi..)
Maar.. vrijdag was het zover... Samen met een vriendin (Roos) zijn we richting de manege gegaan... Onderweg heeft ze met mijn camera verschillende
gemaakt. Halverwege ook nog ergens een soort van fotoshoot gehad :p Op de heen weg heb ik er vooral naast gelopen, want wist niet hoe hij reageerde onder het zadel in het bos, maar meneer was enorm braaf! Mijn vriendin is halverwege omgekeerd en ik ben daarna alleen verder gegaan (lopend). In de bak even een half uurtje gereden (lekker even een drafje en een galopje meegepakt). Op de terugweg het toch maar aangedurft om er op te gaan.. En heb zo dus heel de terugweg meegelift:). Ik had echt niks anders kunnen verwachten van Blingh! BEN KEI TROTS OP JE PAARDJE!!
Zie hier het resultaat:) (hij heeft het halster trouwens aan om zo snel om te wisselen van erop rijden en er naast lopen)
Net van het erf af

Net over de spoorlijn (waar meneer steeds minder moeite mee heeft) in het begin van het bos

Sfeerplaatje (bijna alleen op de wereld:))

En een beetje dressuren onderweg (hier was de bodem wat zachter)

Boven op een berg...

De volgende 3 vindt ik echt hele leuke foto's. Welke zal ik laten uitvergroten??
1)

2)

3)

Zoals jullie zien hebben wij ons kostelijk vermaakt:) Blingh zijn oortjes staan ook constant naar voren

En nu jullie er toch zijn... laat even een reactie achter... misschien eventuele tips (voor het naar buiten gaan enzo..?)
Groetjes!