Volledige afstamming vind je hier
Ze zijn op dit moment alweer M1+4 !
Vandaag weer eens wat foto'tjes gemaakt.. en dit is ook een beetje een verrassingstopic voor Jildau..

groetjes, Rianne
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brammetje16 schreef:Echt een beauty jildau! wees maar strots op haarze zit ook super in dr vacht trouwens!
Brammetje16 schreef:Echt een beauty jildau! wees maar strots op haarze zit ook super in dr vacht trouwens!
Anseltje schreef:Wat een mooi paardje is het zeg! Foto's zijn ook erg mooi geworden.
Maar misschien volgende keer toch proberen om degene die het paard vasthoud op een andere plek te zetten? Want vind het jammer dat er op sommige[met name 3 en 4] schaduw op het paard staat. En soms is de tussenruimte van de rand en paard groot.. Zoals bij de laatste, links is ie wat krap of goed, maar rechts is ie te ruim.
Verder vind ik ze echt super geworden!
jojo23 schreef:Oh wat is mardenta toch mooiiiiiiiiiiiiii
Brammetje16 schreef:Ja een beetje geloof ik, ze kreupelt in draf ook al niet meer zo, echt balen mis het rijden zo! hoop dat het nog goed komt en dta het niet iets is van atrose oid, maar vrees het wel.
knolle_krack schreef:Wat een prachtig dier heb jij egt echt super mooi!!!...
Foto 1 vind ik practig!!