Bonte @ Kerstdecoratie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natje_Spirit

Bonte @ Kerstdecoratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-07 19:50

Het was toch z'on prachtig uitzicht vandaag dat ik gewoon wel moest foto's trekken! Spirit was zoals gewoonlijk het slachtoffer en mocht weer poseren voor de kerstfoto Haha!. Echt veel zin had hij niet, als was hij wel blij dat hij buiten was ook al was het koud. Maar hij had toch z'ooooooooon honger Vork dat zie je ook op sommige foto's Bloos . Ben toch wel blij met de foto's, op sommige foto's staan 'ie zelfs met zijn oren recht Haha!.

Merry X-Mas And A Happy New Year!
Haha!

Hier de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Check zijn tong! Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Typische Spirit look, de ezel-imitatie Clown
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een reactie zou leuk zijn!

Cheyenne2004

Re: Bonte @ Kerstdecoratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 21:10

tja...wat moet je hierop zeggen Rolleyes Ik vind het een plaaaatje OK dan! erg mooi van kleur *LOL* en nu ga ik je andere bewonderen Doei! (ben wel een heel klein beetje "jaloers" dat je er 2 hebt....da's mijn stille wens Lijst
Rij jij ze alletwee..of heb je ze ook voor de kar????

sjakyrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 12:32

stoer beestje hoor, ik heb ook een bonte en je raad het al

I love bont !!! (L)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-07 14:03

Bedankt voor je reactie! Bont is gewoon prachtig Kwijl . De meeste bonte paarden eigenaars willen geen "gewoon" kleurtje meer, jij ook? Ik ben in ieder geval wel zo Haha!

Cheyenne2004 schreef:
tja...wat moet je hierop zeggen Rolleyes Ik vind het een plaaaatje OK dan! erg mooi van kleur *LOL* en nu ga ik je andere bewonderen Doei! (ben wel een heel klein beetje "jaloers" dat je er 2 hebt....da's mijn stille wens Lijst
Rij jij ze alletwee..of heb je ze ook voor de kar????

Bedankt voor je reactie Haha!:D Spirit word bereden, Winnie is nog net geen 3 jaar dus nog ff wachten en dan komt ze ook onder het zadel Ja . Eigenlijk heb ik er maar 1, Winnie is van m'n mam maar ik zal haar beleren en nadien ook er het meeste mee rijden Knipoog.

Cheyenne2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:39

Oooh...Leuk. Cheyenne is alle knoppen ook aan het leren en vindt het nog errrrug moeilijk om op haar eigen benen te lopen Hyper! zeker in galop is dat nog lastig. Dan is de aanleuning van zo'n zijwand in de binnenbak heel makkelijk...vindt zij....ik niet. Dus we rijden veel op de binnenhoefslag zodat ze toch echt leert dat ze iets met haar eigen 4 benen moet gaan doen Haha!

Voor mij is een bruin paard gewoon één van de velen. Dus nee...voor mij alleen maar bont. Gelukkig denkt mijn man er net zo over. Wij roepen dan altijd...ooh...da's een bruin-bruin paard. Onze vorige was ook bont, maar die kreeg zwaar hoefkatrol aan beide voorbenen. Hij doet nu dienst als grasmaaier in een groot weiland met een aantal shetjes (ook bont) Cool