Hallo allemaal! Ben nog maar net terug en was vanochtend al om 3.30 opgestaan, dus was een lange dag.
Onze Trento is gelukkig wel door!
maar wat vielen ze tegen zeg....
Even algemene indruk van mijn dag (in mijn ogen dus):
Stedinger : mooi model, goede gangen niets mis mee en terrecht door naar 2de ronde
Tolando's: Werd er niet warm van. (nr 664 was er niet) Ze hebben de beste door laten gaan TolandaxJazz en die was zeer lichtvoetig (weer Jazz
)
Trento's: Goed zoeken naar een goeie, ... nou niet echt gevonden. De Zeoliet heeft eigenlijk geen draf laten zien in de kooi en die van ons kreeg ook de voordeel vd twijfel omdat de galop te gejaagd was. 2 door dus van de 23 die er waren en zelfs 2 twijfelgevallen
Ik had verwacht dat Trento goede galop zou vererven. Niet dus..
Tusjes: Modellen !! Een paar beknopte en een paar kleine maar over het algemeen goede gangen, houding
en souplesse
Ub40: missen lengte en sommige liepen te veel op de voorhand. 2 hele mooie de Sandro hit en de KrackC. De Krack mocht nog een ererondje maken van het publiek. Hij liep ook super goed alleen is hij niet echt een vaderfiguur denk ik.
Undigo: 1 was niet zo sterk van achteren en die door mocht had veel swung in het lijf en mooi model.
United: Vond ik ook zeer tegenvallen. Veel hoge konten en de meeste liepen ook op de voorhand. De jazz was een van de weinige die zeer bergopwaarts bewoog en heel machtig overkwam. Die kreeg ook applaus.
Uphill: Ze hadden 730 niet moeten nemen maar die andere 2 zijn zeker om in de gaten te houden.
Massa, front, goede stap en draf. Galop zou iets meer sprong mogen hebben maar ik zag ze graag.
Voor zover mijn dag..... welterusten