Kwam er van het weekend achter dat ik een bijna identieke foto heb van noah 1 toen die 4 maanden oud was en 1 toen die 2,5 jaar was.
Noah is een kruizing; KWPN x Haflinger

Scheelt niet veel toch!!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Scheelt niet veel toch!!! 

Kimmie_girl schreef:Noaa![]()
Hij veranderd ook niks Lekker ding is het!
Echt grapppig die foto`s
!!
hoor scheelt niks 
en de gelijkenis is er zeker op deze 2 foto's
Leuk om te zien! 
Joyja schreef:Kimmie_girl schreef:Noaa![]()
Hij veranderd ook niks Lekker ding is het!
Echt grapppig die foto`s
Alleen ietsje groter en breeder!!
Ik zal 1 groot verschil verklappen op de 1ste foto is die hengst en op de laatste is hij ruin![]()
Musj schreef:wat een schatje! echt een mooi paard (heb stiekem ook even in je profiel geneusd..![]()
Mooi hoor! hij heeft echt een vriendelijk koppieen de gelijkenis is er zeker op deze 2 foto's
Leuk om te zien!
Kimmie_girl schreef:hahaah ja maar het is en blijft Noah
Ik ben normaal niet zo van de kruisingen maar deze is wel zeer geslaagd! Wat een grote man is het geworden!
Op de laatste foto vind ik persoonlijk dat je ziet dat hij afkomstig is van een haflinger, terwijl dat op de eerste foto nog niet zo opvalt
Maar wel een aparte kruising zeg!
echt cool kruising haflinger en kwpn
combinatie van mijn 2 paarden
haha Chaelle schreef:Die is lekker gegroeitOp de laatste foto vind ik persoonlijk dat je ziet dat hij afkomstig is van een haflinger, terwijl dat op de eerste foto nog niet zo opvalt
Maar wel een aparte kruising zeg!
.
,maar ze staat in mijn profiel(de vos ,roos). aricia schreef:Wat een mooi paardje !
is zijn karakter meer haflinger of wpn?
Ik heb ook een kruising wpn(tuigpaard) x haflinger .Haar karakter is echt een haflinger ,type rauwdouwer.
Met foto's plaatsen ben ik niet zo'n ster,maar ze staat in mijn profiel(de vos ,roos).
Wat een stoere kruising zeg!
kimmie261 schreef:owww zou ik bijna dit topic missen,wat is ie toch gaaaaaaf he..
zo'n mooie vent...ben benieuwd hoe die het onder het zadel gaat doen...en hoe hij er dan uitziet,vast wel heeeeeeeeeeel stoer..!!
want hij mag nog een stukje van het zomerseizoen niksen op het land!!