Nieuwe aanwinst: Zen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caeruleus

Nieuwe aanwinst: Zen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 16:03

Jaja, eindelijk was het zo ver. Na jaren sparen kon ik op zoek naar mijn droompaard! Ik had me voorbereid op fllinke tijd zoeken naar het perfecte paard wat ik mijn mocht noemen. Een hele lijst met eisen, terug te brengen op 'leerpaard waar ik de klik mee heb'. Bij het 3e paard was het al raak Haha!
Op bokt zag ik een advertentie van Moravita, heel simpel, vrij kort en geen foto's 'Kom eerst maar eens even kijken'. De advertentie zelf sprak me in eerste instantie helemaal niet zo aan. Veel te groot, niet verkeersmak, geen leuke foto's, maar omdat ik goeie verhalen had gehoord over Moravita en daar wel eens wilde kijken toch gereageerd. Afspraak gemaakt en gaan kijken! Toen we de stal in liepen stond daar een hele leuke schimmel naar ons te kijken 'Die is leuk!', en we liepen er recht op af: dit is Zen. Helemaal verliefd natuurlijk, maar ik mocht hem van mezelf niet gelijk in de achterbak gooien en meenemen. Twee weken later stond hij toch lekker hier op stal Haha!

Deze foto's zijn van afgelopen donderdag, toen hadden we nog geen zadel (nu wel) dus dan maar lekker rustig rondgetuffen zonder toch? De mensen op stal dachten dat hij al jaren van mij was, blijkbaar zag het er heel normaal uit Tong uitsteken

Afbeelding
Zen!

Eventjes rustig stappen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een langzaam drafje, hij gooit vrij hoog op Clown Je kan ook wel zien dat ik nog niet zo goed kan blijven zitten, ga helemaal achterover hangen (foei!)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De foto's zijn een beetje donker, Rianne moet nog even oefenen met instellen van haar camera Knipoog

En nog eentje van de eerste keer rijden, toen stond hij nog bij Moravita op stal. Hier gaan we weer naar toe werken! Alette heeft me erg geholpen en alleen is het toch wat moeilijker om alle knopjes te vinden Knipoog
Afbeelding

RianneH

Re: Nieuwe aanwinst: Zen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 16:06

Daar is die dan!
Het spijt me van de, euhm, slechte kwaliteit foto's *schaamschaam* Binnenkort maar eens buiten proberen.

Verder loopt hij netjes Haha! Zodra je weer les krijgt spatten jullie vast van het scherm Knipoog
Maar goed, hij is zoo leuk Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:14

Jeetje Judith, wat een leuk dier is het toch! Zon aansprekend koppie! Het lijkt inderdaad alsof jullie al jaren een combi zijn! En stoer dat je dan gewoon zonder zadel gaat Haha! niks voor mij Tong uitsteken

Succes! Misschien kom ik je ooit nog eens tegen, als ik mijn droompaard heb Knipoog

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:18

hij is echt super leuk judith! kan niet wachten tot ik hem ook een keertje mag ontmoeten Knipoog
moet zeggen, zo zonderzadel zie je pas echt hoe groot hij is! hihi, nouja, of hoe klein jij bent Tong uitsteken
hij blijft gaaaaaaaaff!

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:43

He judith, leuk dat jullie het saampjes goed kunnen vinden en dat jullie een zadel hebben! Dan kunnen jullie helemaal los! Zal dinsdagochtend ff naar Zen kijken.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:42

daar is dan het knapste paard van bokt Haha!
jullie vormen echt een leuke combi! super veel plezier met hem Knipoog

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:15

Hey

Daar hebben we Amerigo. Tong uitsteken

Haha Hij was echt wel super braaf zeg Donderdag.

Heel veel lpezier nog met hem.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 00:27

Leuke foto's!!! Hoe gaat het met hem? Ennee..... wat is dat Amerigo verhaal Haha!

bonma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:54

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en nog veel plezier samen.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 13:35

Bedankt voor alle leuke reacties Lachen

Afgelopen donderdag was de Bixieclub op stal, die komen spelen en rijden met 2 shetjes en een klein ponietje. Helaas was het donderdag zo druk dat er teveel kindjes en te weinig ponies waren, of Zen niet een paar rondjes met de oudste wilde Knipoog

Nou vooruit, hij is super braaf, dus een paar rondjes willen we wel doen. Al met al hebben we 40 minuten rondjes gestapt, want alle kindjes wilde op Amerigo! Zelfs kleine Lars van 4 jaar oud durfde wel 'want dit is een heel lief paard, dit is het paard van Sinterklaas' Haha! Ik ben zo trots op hem, hij deed heel rustig bij de kleintjes en bij de wat oudere liep hij keurig door. Keek ook niet op of om van de spelende, gillende kinderen buiten de bak Lovers

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:39

Klinkt als een heel betrouwbaar paardje Judith!

gwindorgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 15:05

Leuk beestje hoor..
Veel plezier ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:56

Gefeliciteerd met je aanwinst, is een erg leuk dier! Heb hem ook een tijdje gereden bij Moravita, net voordat ie verkocht werd, fijn te zien dat er iemand zoveel plezier mee beleefd!

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:02

Wat boft hij toch dat hij zo'n fijn plekje heeft. We zijn echt heel blij met al die goede berichten!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:54

Echt gaaf paardje Judith! En zeker betrouwbaar dus! Haha! Ik ben benieuwd!!! Ga vrijdag even kijken Knipoog