Op bokt zag ik een advertentie van Moravita, heel simpel, vrij kort en geen foto's 'Kom eerst maar eens even kijken'. De advertentie zelf sprak me in eerste instantie helemaal niet zo aan. Veel te groot, niet verkeersmak, geen leuke foto's, maar omdat ik goeie verhalen had gehoord over Moravita en daar wel eens wilde kijken toch gereageerd. Afspraak gemaakt en gaan kijken! Toen we de stal in liepen stond daar een hele leuke schimmel naar ons te kijken 'Die is leuk!', en we liepen er recht op af: dit is Zen. Helemaal verliefd natuurlijk, maar ik mocht hem van mezelf niet gelijk in de achterbak gooien en meenemen. Twee weken later stond hij toch lekker hier op stal
Deze foto's zijn van afgelopen donderdag, toen hadden we nog geen zadel (nu wel) dus dan maar lekker rustig rondgetuffen zonder toch? De mensen op stal dachten dat hij al jaren van mij was, blijkbaar zag het er heel normaal uit

Zen!
Eventjes rustig stappen

Een langzaam drafje, hij gooit vrij hoog op
Je kan ook wel zien dat ik nog niet zo goed kan blijven zitten, ga helemaal achterover hangen (foei!)

De foto's zijn een beetje donker, Rianne moet nog even oefenen met instellen van haar camera
En nog eentje van de eerste keer rijden, toen stond hij nog bij Moravita op stal. Hier gaan we weer naar toe werken! Alette heeft me erg geholpen en alleen is het toch wat moeilijker om alle knopjes te vinden