Elize (2 jaar) samen met Bonnie (shet)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Karin

Elize (2 jaar) samen met Bonnie (shet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 14:32

Het is lekker weer dus wat doe je dan.
Juist ja, je pony poetsen en lekker rijden.

Eerst poetsen.
Hé hallo mag ik beginnen
Afbeelding

O, sorry ja hoor ga je gang
Afbeelding

Even een onder onsje met je pony
Afbeelding

Ja, Bonnie kijkt even mee of het goed gaat.
Afbeelding

Dan de manen maar o jee, daar kom je een klitje tegen.
Afbeelding

Even checken of alles gedaan is
Afbeelding

En dan naar de bak
Afbeelding

Afbeelding

Even poseren tja wat moet je met zo'n lijn
Afbeelding

Je ligt in een deuk omdat Bonnie naar de andere paarden hinikte
Afbeelding

Dan gaat Bonnie lopen dus je roept maar even ho
Afbeelding

Daarna een paar rondjes lekker gelopen en toen wilde je eraf om even bij Maaike te gaan kijken.
Afbeelding

Hallo Maaike
Afbeelding

Ik ga weer hoor Maaike, je geeft Maaike een dikke kus en gaat nog even een paar rondjes op de pony verder.
Afbeelding

Dan stop je nog even bij Yade wat die wil Bonnie een kus geven.
Afbeelding

daarna zette je Bonnie weer in de wei bij Maaike.
http://i163.photobucket.com/albums/t295 ... ze/432.jpg

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Marieke1495

Re: Elize (2 jaar) samen met Bonnie (shet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 14:37

Ohhh, echt cute!!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 14:52

Oh, wat een heerlijke smoeltjes hebben ze, allebei! zo te zien vindt Bonnie het allemaal reuzegezellig, ze heeft een ontzettend vriendelijke uitstraling. Veel Shetjes hebben toch wel een beetje een ondeugende blik in hun oogjes, Bonny heeft meer een heel zachte lieve oogopslag Ja .

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 15:29

Gwen schreef:
Oh, wat een heerlijke smoeltjes hebben ze, allebei! zo te zien vindt Bonnie het allemaal reuzegezellig, ze heeft een ontzettend vriendelijke uitstraling. Veel Shetjes hebben toch wel een beetje een ondeugende blik in hun oogjes, Bonny heeft meer een heel zachte lieve oogopslag Ja .

Helemaal mee eens! Vooral bij de foto waarbij ze kijkt of het wel allemaal goed gaat. Wat een leuk stel!

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 17:30

Aaaah! Dat is pas leuk! Echt een super stel zo samen!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:26

heerlijk die 2
echt genieten zo op deze manier

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 22:10

Hardstikke leuk zeg !! mooi shetje ook Lachen

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 23:04

Owhh!!! zo lief, echt leuk karin!!! Haha die kleine kijkt al net zo eigenwijs als je der beschreef net Tong uitsteken

Bonny is ook wel een schat hoor zeker voor een shet, haha maar pas op als het moeilijker word ken ze wel eens dwars liggen.... Hihi net ilan met de kleintjes je op je paas best gedragen en als je aant werk moet lekker beetje eigenwijs doen Tong uitsteken

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 23:21

Och gut wat schattig, gebeurt niet veel dat de shet groter is dan het baasje Haha! . Hij oogt inderdaad heel erg braaf, echt een schattig stel zo.

Als ik je voor de rest 1 tip(je) mag geven: Ik zie dat je haar zelf op een foto even het touw laat vastnemen en de pony met zijn neusje op de grond staat te kijken. Persoonlijk zou ik dat niet meer doen.
Ik heb namelijk ooit eens hetzelfde gehad, maar dan met hoofdstel en teugels, en godzijdank stond ik er naast in plaats van erop. Mijn paard had zijn hoofd tegen de grond en de teugels waren laag...en ja hoor plots had ze jeuk en stapte ze een voet naar voren om te krabben, recht op de teugel. Gevolg was dat ze toen ze haar hoofd terug op wilde trekken, zichzelf tegenhield omdat ze op haar teugel stond en volledig in paniek schoot. Dat heeft gelukkig alleen maar een volledig kapotgetrokken hoofdstel opgeleverd, had ik erop gezeten dan was ik er zeker weten naast getuimeld.

Pas op ik zeg niet dat je het zou moèten, als je het maar een banaal risico vindt dan ga ik je absoluut niet veroordelen als je het nog zo doet, ik vind het zeker geen doodzonde ofzo. Maar ik dacht, misschien heb je hier nog niet bij stilgestaan en vindt je het juist wel nuttig om bij stil te staan Bloos . En anders mag je me wel zeurpiet noemen, kan ik in dit geval wel mee leven Haha! .

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 23:59

xKatleentjex schreef:
Och gut wat schattig, gebeurt niet veel dat de shet groter is dan het baasje Haha! . Hij oogt inderdaad heel erg braaf, echt een schattig stel zo.

Als ik je voor de rest 1 tip(je) mag geven: Ik zie dat je haar zelf op een foto even het touw laat vastnemen en de pony met zijn neusje op de grond staat te kijken. Persoonlijk zou ik dat niet meer doen.
Ik heb namelijk ooit eens hetzelfde gehad, maar dan met hoofdstel en teugels, en godzijdank stond ik er naast in plaats van erop. Mijn paard had zijn hoofd tegen de grond en de teugels waren laag...en ja hoor plots had ze jeuk en stapte ze een voet naar voren om te krabben, recht op de teugel. Gevolg was dat ze toen ze haar hoofd terug op wilde trekken, zichzelf tegenhield omdat ze op haar teugel stond en volledig in paniek schoot. Dat heeft gelukkig alleen maar een volledig kapotgetrokken hoofdstel opgeleverd, had ik erop gezeten dan was ik er zeker weten naast getuimeld.

Pas op ik zeg niet dat je het zou moèten, als je het maar een banaal risico vindt dan ga ik je absoluut niet veroordelen als je het nog zo doet, ik vind het zeker geen doodzonde ofzo. Maar ik dacht, misschien heb je hier nog niet bij stilgestaan en vindt je het juist wel nuttig om bij stil te staan Bloos . En anders mag je me wel zeurpiet noemen, kan ik in dit geval wel mee leven Haha! .

Ik vind je geen zeurpiet hoor, Zou het ook niet doen als ik de shet niet kende en vertrouwde.
Ik had het touw over de shet heen gehangen maar Elize pakte het op zo van dat moet jij vasthouden. Haha!
Het gebeurt hier namelijk wel vaker dat er kleine kinderen met de shetten lopen en dat het touw te laag wordt houden (ik probeer het te voorkomen maar dat lukt niet altijd) gelukkig schrikken de shetten er niet van die gaan gewoon staan wachten tot je hun voet optilt en het touw weer goed doet.Wat dat betreft vertrouw ik de shetten volledig maar het zijn natuurlijk vluchtdieren dus ook jou mening begrijp ik volledig.
Ik ben nu wel een stuk voorzichtiger met de shetten (vooral met Bonnie die is voor het eerst drachtig) Ze kunnen nu natuurlijk ook ineens anders gaan reageren doordat ze drachtig zijn. Dus ik zal er zeker even aan denken de volgende keer.

karin84 schreef:
Gwen schreef:

Helemaal mee eens! Vooral bij de foto waarbij ze kijkt of het wel allemaal goed gaat. Wat een leuk stel!

Dank jullie wel. Met jonge kinderen is Bonnie ook echt heel geduldig en vriendelijk. Als Mariska (11 jaar) op haar rijdt kan het nog wel eens veranderen hoor bij haar wil ze nog wel eens een bokje geven. En ja, ze heeft een hele lieve oogopslag.

bonma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:44

he karin het zijn weer leuke foto's geworden en volgens mij had elize er echt van genoten (met haar SUPER leUKE rijbroekje).

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:55

Waauuww Haha! Wat lief zeg! Het zit m vast in de naam Lachen Mijn Bonnie is ook al zo'n scheet Lovers
Veel plezier nog en dat gaat helemaal goed komen met hun 2 Lachen

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:12

Onse Bonnie weer is in bild Haha!
zo leuk en lief shetje!!
ik ben benieuwd naar haar veulen Haha!
Hoop dat het gou weer mooi weer is!
wil een paar fototjes dan laten makken van oda Haha!