All of my horses!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karennnn

All of my horses!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 19:30

Van jong naar oud.. van braaf naar stout!!

1) White lady 2003 : Silverstone x Emilion : Springen 1.10
Afbeelding

2) Caster 2002 : Triomphe de muze x edelmeister : springen 1.20
Afbeelding
ja, ik weet het mijn houding, maar na die 1000den keren van : "GA TERUG ZITTEN OP DE SPRONG" krijg je soms vreemde foto's Tong uitsteken zeker als je paardje dan nog eens hard springt!!

3) Chiva 2002: Orlando vd Heffinck x Goldschlaeger Z (zo'n bokkerig ding!! héél het parcour door)
Afbeelding

4) Bilthon M 2001: Canadian river x cor de la bruyere (onvoorspelbaar ding! Lachen )
Afbeelding
Afbeelding
=> Foto's van toen hij nog bij Shanna stond Haha! Knipoog

5) Acasia 2000: Bayard d'elle x goldschlaeger Z (braaf hoor Lachen maar ik wou een goed rijmpje maken in het begin Haha! )
Afbeelding

that's it! Haha! xx

lovelymoon0

Re: All of my horses!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:33

Hahah mooie paarden ik moest trouwens wel lachen om dat rijmpje wat je bij het laatste paard zei.

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 20:05

toch iemand met mijn gevoel voor humor Haha! Bloos

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:14

leuke paarden? Lachen Maar ik kan dom zijn hoor, maar waarom zie ik nergens een rijmpje Vork Huilen van het lachen

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:16

ik ook niet haha. Maar mooie paarden!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:20

Citaat:
Van jong naar oud.. van braaf naar stout!!

mensen, lezen, stond gewoon bovenaan het topic

wat een prachtige paarden, rij je ze zelf?
doe het je niet na, wat een sprongen zeg

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:31

Wow!

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:32

Hé, Sta jij soms op het wijnantshof? En Bilthon staat toch te koop? En ik dacht da ruud daar mee reed, maja Lachen

Wel prachtige paarden! Vooral 1 en 3, maar ben zowiezo favoriet van de vaders Haha! Dacht dat de Orlando's eerder braaf waren, mn oma heeft der ook eentje staan Lachen
Nog veel succes!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:30

WOW! Wow! Wat is geheim dat je zo hoog en breed durft? Ik wil ook!!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:32

Wauw hee, lef hoor! Brr, ik ben maar een niet stoere dressuur amazone Haha! Maar als ik het zou kunnen!!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:09

Te zien aan de afstamming van de paarden, valt het op dat je in België woont Haha!
Leuk dat je Shanna's vorige paard ook hebt Lachen
Verder allemaal leuke paarden!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:27

idd zag aan de afstammingen ook al dat je van belgie moest zijn. Mooie paarden met mooie sprong.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:46

Ziet er goed uit, mooie paarden Haha! sorry maar ik moest toch even zeggen dat ik het wel erg onverstandig vindt om zonder cap zo hoog te gaan springen Bloos maar dat is je eigen keuze.

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 11:18

@ Evelli: Ja hoor rij ze zelf, allemaal vanaf hun eerste pasjes onder het zadel, behalve bilthon dan... Knipoog
@X_Trees: Nee ik sta gewoon bij ons thuis Lachen 4 paarde op manege zette, is een fameuze kost...
en ik ben nog niet bekwaam er voor te gaan werken Tong uitsteken BIlthon stond te koop, was van ruud Lachen heb hem woensdag avond gaan hale! tis wel een bokkerig ding hoor.. Daar in de manege deed hij niets, totdat hij bij ons in de paddock kwam Tong uitsteken wel grappig... maar tgaat al beter, hij houdt zich al wat in! Koe
En ik heb zelf een verschrikkelijke orlando, echt zuur in de stal, je moet constant oppassen of ze je niet gaat stampen of bijten, ook tijdens het rijden, heel de tijd bokken (met springen dan toch) maar ze springt wel goed dus ik wil ze niet wegdoen Lachen En als je heel kalm met haar omgaat valt haar karakter wel mee, je mag gewoon geen onverwachtse bewegingen maken Tong uitsteken haha! En een vriendin van mij heeft ook een orlando, maar die is nog erger in de stal, daar kan je niet bij in de stal komen, die slaagt je meteen! Wat ik heb gehoord is dat orlando zelf een makkelijke hengst was maar dat zijn nakomelingen nog al is durven terugslagen naar heartbreaker, en daarom hun moeilijke karakter!!
@Rebel_Jits : vroeg begonne, strenge trainer ! En nu is het een gewoonte! Knipoog
@elmiran: ik snap je punt wel , maar ik ken mijn paarden al erg lang! Ik weet bij wie ik zonder tok kan en met tok moet rijden.. Met bilthon of Chiva zal ik niet zonder tok rijden.. daar is de kans te groot dat ze gek gaan doen... Van mijn andere paarden ben ik nog nooit afgevallen in die jaren dat ik ze al heb... en soms is het gewoon ZO warm dat ik echt geen tok meer op wil zetten.. Maar ik snap je wel hoor..
(oohja tok= cap Lachen )

En valt het zo op dat ik van België ben aan de vaders?? Tong uitsteken Er zit toch een kwpner tussen en een franse vader en een duitse vader vd moeder Lachen hehe Tong uitsteken .. mja misschien valt het wel op ja!! Haha!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 16:07

Hello! Ik heb je gisteren al gehoord hé Knipoog

Leuk om Bilthon nog eens te zien Lachen Ik hoop (en denk) dat hij het echt goed krijgt bij jou Haha! Ik kon hem niet geven wat hij nodig had, we waren gewoon niet het "team" als dat ik nu ben met mijn nieuwe paardje Haha!

Prachtige paarden heb je trouwens en ik wens je veel succes met allemaal! en je weet het hé Knipoog je mag me altijd foto's mailen.

Grtjs Shanna

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:15

HAW->ITP

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:18

Waarom is dit verplaatst naar ITP?

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:45

Ik zou het niet weten :p
Heb trouwens vandaag voor de eerste maal met bilthon op wedstrijd geweest in 1.10
Hij had 1 balkje, maar twas wel super goed, want het was een ERG kleine piste, en daar had hij wel wat last mee met zijn reuze poten Lachen Hij heeft zelfs maar 1x gebokt en daarna was hij doodsbraaf :p we maken progressie! Lachen