Mijn lieve paardje Vally is nu 2 jaar onder het zadel en het rijden gaat echt ontzettend goed, ze leert snel en graag en ze heeft een super karakter. Ze krijgt ook steeds meer spier dus het was tijd om even wat leuke foto's te maken. We hebben een paar foto's gemaakt van Val op haar netst en een paar rijfoto's. Van te voren wil ik wel even zeggen dat ik niet zo ben van kritiek op de houding aan de hand van een foto... ik schrik er zelfs soms nog van op sommige foto's haha maar een foto is natuurlijk een momentopname en op een film vind ik mijn houding dan ook een stuk beter! En daarbij... dit is geen dressuurwedstrijd

Net even warmgedraaft aan de lange teugel, nu ga ik maar een beetje vragen

En toen sprongen we aan in galop (foto van het aanspringen!)

En er werd fijn gegalopt.... met mijn gekke hoofd :p (pianohandjes moment, ik weet het...

En toen na een minuutje of 20 was Val lekker los, toen mocht mijn vriendinnetje Emma erop! Had ik haar al een heeele tijd beloofd

En we hadden een paar dagen eerder ook nog een paar ander zeer mooie foto's van Vally gemaakt die ik graag even wil delen

En als laatste nog even Vally die zich uitslooft over een sprongetje... uiteindelijk had ze vandaag 1.05 gesprongen

Nou ik ben benieuwd wat jullie van mijn meisje denken!