Aardig groot mondje voor zon ukke puk.Eerst even laten zien hoe hij eruit zag toen ik hem een weekje had

Nu heb ik hem bijna een maandje en ziet hij er zo uit

Wat mooiere ronde bips gekregen al, en lekker buikje. LET WEL dit dier is nog JONG dus is overbouwt lol op het moment is zijn bips hoger dan zijn schoft.
Nu maar om ontopic te beginnen, hier de fotos van mijn lieverd met zijn hoofdstelletje voor het eerst in.

Snel wegkijken natuurlijk als er een foto gemaakt word

Dus houd JP De vriend van Sabbientje hier op bokt mijn woeste hengst maar even in bedwang met zn vinger

Hij voelde zig te goed om zijn oortjes naar voren te doen, hij is wel een beeeeetje arrogant hihi

Toch maar even kijken waarom me baasje zo lomp staat te springen
Dat was het zon beetje, Hij moet nog een hoop groeien, en er moet hier en daar nog een beejte vet bij maar dat komt allemaal wel! Vanaf vorige dinsdag zijn we begonnen met longeren, en dat ging super goed, Hij begint het te snappen slimme pony van mij hihi. Longeerfotos volgen nog.
Reacties zouden leuk zijn
(Ik weet dat het hoofdstel scheef zit maar als je goed kijkt ZIE je dat het halster er onder zit omdat ik hem nog niet wil belasten op zn mondje voor de eerste keer he)