Na meerdere malen langs te zijn geweest kwam dan eindelijk de klinische keuring op 20 augustus.
Helaas kwam hij niet helemaal goed door de buigproef, tijdens één van z'n achterbenen liep hij niet helemaal lekker. Toevallig was hij net die avond ervoor uit de weide gebroken, naar een stuk wat bijna niet te lopen is
we hadden wel verwacht dat het daardoor zou komen, maar zeker weten doe je nooit. Uiteindelijk besloten om foto's te laten maken. Wegens vakantie van zijn baasje Melanie (tommy10 @ bokt) konden we het vandaag pas doen.Aangezien de DA tijdens de klinische keuring niet had aangegeven waar ze dacht dat het zat in zijn been, zou de DA van vandaag eerst de buigproef nog eens herhalen bij zijn achterbenen. Hij liep super! Nog even laten lopen op de volte op het harde en op het zachte, weer liep hij prima. Linksvoor liep hij wel wat gevoelig tijdens de volte op het harde (redelijk kleine volte) dus daar ook even de buigproef bij gedaan, niks te zien!
Foto's waren dan ook overbodig, er was niks op aan te merken.Saff gedroeg zich vandaag echt voorbeeldig! De vorige keer was hij erg druk en ongeduldig, maar vandaag was hij heerlijk rustig en heeft hij zich geweldig gedragen.
Saffron is nu dus helemaal goedgekeurd!
en komt hopelijk van het weekend al deze kant op! 
Ben echt zo blij!
Was erg bang dat hij er niet doorheen zou komen, niet omdat ik er geen vertrouwen in had, maar meer omdat vaak als ik me ergens erg op verheug het niet doorgaat.Maar deze keer dus wel!
Eindelijk na al die jaren een pony helemaal voor mezelf, van mij alleen 
Als het goed is komt hij van het weekend deze kant op
kan hij kennis maken met Guusje
(shetlander van Tellie en mij sinds eind juli)Ik kan echt niet wachten!
Vandaag ook nog even snel 2 fotootjes gemaakt

En nog een paar van een aantal weken geleden:

1e x op Saff rijden

Issie geen kanjer?

. Maar ik ben er volledig van overtuigd dat hij een super mooie toekomst tegemoed gaat bij jou! Volgens mij klikte het meteen van beide kanten toen jullie elkaar voor het eerst zagen 
haha.