Hoi!
Ik heb afgelopen zondag(16-9) mijn tweede L2 wedstrijd gehad op mijn manege
. Het is onderling en op manegepony's/paarden, dus absoluut niet te vergelijk met KNHS L2... Het is wel die proef, maar het wordt compleet anders gejureert
Ik rij al mijn wedstrijden op Target. Target is een manegepony die veelal in beginnerslessen loopt omdat hij zo braaf is. Veel mensen vinden hem niet leuk in de wat meer gevorderde lessen omdat hij dan nogal lomp is. Ikzelf vind het daarintegen een leuke uitdaging om hem juist wél aan het lopen te krijgen
En dat lukt steeds beter, daar ik hem door begin te krijgen
Ik rij niet erg vaak op hem ind elessen helaas.
Mn proefje ging wel netjes, afgezien van het wijken(2x een 3, vind target wat lastig
) en het achterwaarts(een 4, dan drukt target gewoon door je hand heen
). Ook zakte hij op een gegeven moment finaal door zn achterhand, waardoor ik schrok; wég concentratie
Gelukkig aant eind van de proef
. We hadden een poepiestrenge jury, die zelf een paar keer een 0 heeft gegeven aan mensen. Toch had ik een winstpunt! Wat was ik blij
Ik had 181 punten, en was 3e. Helaas maar 2 prijzen
. Ook stond er een 7 voor houding en zit op! En bij zo'n strenge jury ben ik daar best trots op
.
Mijn moeder kwam helaas nét te laat voor mijn proef, maar ze heeft na afloop even wat stand foto's gemaakt
.
1.
Hier staat hij heel mooi op
Normaal is ie heel gauw ongeintresseert(als ik dat zo goed spel.), maar dr kwam een paard langs waar die uiteraaaaard heel erg naar moest kijken
.
2.
Zelfde verhaal
. Mooi koppie heeft ie he
.
3.
Kijk m stoer zijn
.
4.
Lekker bekkie 
5.
Wat is dát
. whaha 
En als laatste;
6.
De gekkert 
Zou leuk zijn dat als je hier hebt gekeken je ook een berichtje achter laat
Laatst bijgewerkt door Amethyst_ op 18-09-07 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt