Ermelo 15 september foto's parcours 70 cm

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Babsie_Flash

Ermelo 15 september foto's parcours 70 cm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 12:08

Gisteren ben ik bij het Haflingerweekend wezen kijken (oké ik heb ook met dressuur en vaardigheid mee gedaan Lachen ) en ik heb een aantal foto's gemaakt. Zelf stond ik bij de eerste hindernis en heb ik zo veel mogelijk mensen gefotografeerd.

Hier zijn de eerste 15:
de weigeringen heb ik ook gefotografeerd:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo, dit zijn er 15 (max. per topic toch?) ik heb er nog veel meer. Als mensen het leuk vinden kan ik nog 3 van deze foto topics vullen.
Ik heb er namelijk nog veel meer gemaakt, ook van de vaardigheid een aantal en van dressuur. Ik ben niet zo'n geweldige fotograaf met mijn mobiele telefoon zoals je wel hebt kunnen zien Cool

Wedny

Re: Ermelo 15 september foto's parcours 70 cm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:11

Leuk hoor. Van mij mag je alles plaatsen ik was als 1 van de laatsten. In het roze!! Heb je die ook?

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 12:12

Ja! in het roze! Klopt, die heb ik ook volgens mij... oké, open ik ook een 2e topic met meer foto's

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:43

Leuke foto's! De meeste haffies heb ik zelf ook gezien gister Lachen
De haflinger van de 5e en 6e foto vond ik leuk, is dat ook een bokker? Lachen

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 13:50

Ik was gister ook in Ermelo en zag enorm veel haflingers dus had wel een vermoeden dat er tegelijkertijd met de Nationale Keuring van het AVS weer een halflingerweekend was net als vorig jaar. Ik wilde nog wel even kijken, maar bleef toch liever bij de arabiertjes kijken. Wel leuk om zo nog wat foto's te zien van wat er te doen was. aan het einde van de dag zag ik nog een haflinger met bij de manen op de grond. Was echt mooi om te zien Haha!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 13:56

amytje schreef:
Ik was gister ook in Ermelo en zag enorm veel haflingers dus had wel een vermoeden dat er tegelijkertijd met de Nationale Keuring van het AVS weer een halflingerweekend was net als vorig jaar. Ik wilde nog wel even kijken, maar bleef toch liever bij de arabiertjes kijken. Wel leuk om zo nog wat foto's te zien van wat er te doen was. aan het einde van de dag zag ik nog een haflinger met bij de manen op de grond. Was echt mooi om te zien Haha!

Ik heb ook nog even op de tribune bij de arabieren keuring gezeten, alleen geen foto's gemaakt.. Er waren wel een aantal mooie Arabische volbloeden bij!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:02

Hier ook leuke foto's Vork Allemaal bloobs Koe
Plaats de rest ook maar Haha!

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:06

Babsie_Flash schreef:
amytje schreef:

Ik heb ook nog even op de tribune bij de arabieren keuring gezeten, alleen geen foto's gemaakt.. Er waren wel een aantal mooie Arabische volbloeden bij!

Rond hoelaat heb je daar op de tribune gezeten? Er waren zeker mooie paarden erbij, maar ook wel minder mooie paarden. Hangt maar net van je smaak af. Heb wel een heleboel haflingers voorbij zien lopen. Erg leuk gezicht. Ik vind die luxere slankere typen erg mooi, maar ook die oudere types, die wat grover en breder zijn erg mooi.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 15:33

@Amytje ik heb zo rond de middag op de tribune gezeten. Om iets als 12:30 uur had ik patat gehaald en ben ik op de tribune gaan zitten. Heb je zelf ook foto's van de Arabieren gemaakt? Er zaten een paar Arabieren bij die ik vrij lomp vond. En dan heb ik er ook nog 2 gezien die met het los gooien de ring uit renden. Die schimmel ging door de deuren van de tribune heen en die bruine bleef maar om de schutting rondjes rennen! Lachen

Rianne_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 16:02

Ik heb zelf wel foto's gemaakt. Als jij rond half 1 ging kijken was het de renpaarden, of de toekomstige renpaarden die je hebt gezien. Dat zat er nog tussen. Ook allemaal arabieren maar hebben weinig type en zijn echt gefokt voor het rennen. (niet dat ik daar veel verstand van heb, maar dit is wat ik ervan weet). Het showtype daarentegen zijn veel luxer en bewegen over het algemeen veel beter in draf dan de rentypes. Zelf vond ik de ren-gefokte arabieren ook wat lomp en niet mooi. Er waren er wel een aantal bij die wel wat type hadden en ook nog wel een beetje mooi waren, maar het showtype is dan toch echt stukken mooier (maar ook niet allemaal Tong uitsteken). Kennissen deden met hun hengstveulen mee in een rubriek die om 10 uur al begon, dus ik was er al lekker vroeg. Op http://www.jankan.nl staan wel foto's van de hele dag en dus ook de showtype paarden enzo.

Maar goed daar ging dit topic niet over. Ik vond het erg leuk om zo toch nog een beetje te zien van het evenement met de haflingers. Ik wilde zelf wel kijken, maar het kwam er niet van. Misschien volgend jaar als het weer tegelijk met de Nationale Keuring van het AVS is... Haha!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 20:49

Oh hahah! De onvriendelijkste rijfoto's zijn van mij natuurlijk. Clown (5e en 6e van onderen)

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 20:09

Jammer dat jouw monster niet over de hindernis wilde Lachen Is het uiteindelijk nog gelukt of ben je uitgebeld?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:43

Oh het ging super daarna hoor, ik had maar1 weigering en dat was dus op hindernis 1. Voor de rest foutloos rond. Haha!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-07 14:59

Netjes! Waren er nu ook prijzen voor het springen en de vaardigheid?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 14:15

Voor het springen en vaardigheid waren ook prijzen ja. Lachen Die heb ik alleen niet kunnen bemachtigen Knipoog (Met de dresuur kon ik mooi met het oranje lintje&beker terugkeren Cool )