Tijdens de paarden vierdaagse heb ik samen met een vriendin een hele toffe meid ontmoet, onze paarden waren op dat moment nogal zeikerig en die van haar liep lekker door dus de onze liepen er gelukkig 3 dagen lekker achteraan!
Daaruit is een vriendschap ontstaan en een paar weken terug ben ik met me paard een weekendje bij haar langs geweest.
Ze woont in een bosrijke omgeving waar je super kunt rijden! Ik woon in de polder dus tja hier heb je alleen maar water, water, water en nog is water of een klein rondje Maarssenveen voor de utrechters of omgeving hier op bokt.
Hier zijn dan de foto`s, het was voor de ontspanning en ik zit op sommige foto s wel errug relax (na achteren, in elkaar gezakt) maar dat werkt voor mijn paard super! Hij loop dan veel ontspannender... en vooral buiten is dat handig! Leonard is wel verkeers mak maar hij kan soms zo in eene omdraaie of enge boskabouters zien enzo?!

Leonard in de wei... hij was steeds heel blij me te zien of te horen erg schattig!

Leonard in de stal (hij kan niet vast staan dus dan maar poetsen en zadelen in een iets te kleine stal!)

Onderweg

En dan eindelijk ACTIE!

En weg zijn we!

Terug na huis...

Mochten jullie tips voor me hebben om netjes ontspannen buiten te rijden? Kom maar op !!
Ik vind het ook altijd super.