Wedstrijd driel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

priamos

Wedstrijd driel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 13:03

Had vanmorgen wedstrijd bij mijn manege in Driel
Harstikke leuk natuurlijk, totdat ik mijn punten kreeg

zelf had ik voor mijn gevoel 2 hele nette proeven gegeven in de B,
ondanks dat ik ff een jaartje geen wedstrijden heb gereden omdat we even een dipje hadden!

toen ik mijn punten kreeg was ik ook best verbaast had 169 en 165.
had dit keer mijn proeven laten filmen! en zag bij sommige dingen dat alles gewoon netjes ging terwijl ik van de jury daar een 5 voor kreeg, zelfs voor halsstrekken had ik een 3 terwijl die netjes met z´n neus op kniehoogte liep!

en ze zeggen wel als je voor je gevoel maar lekker heb gereden! dat heb ik normaal ook maar kon er ff niet bij dat ik een 3 had voor halsstrekken terwijl die dat altijd netjes doet, en voor sommige dingen had ik ook een 5 terwijl die heel netjes getoond waren!

Soms snap ik niks van die jury´s

Elisa2

Re: Wedstrijd driel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:10

Ik weet niet waar je hebt gereden,maar de vorige keer dat ik daar gereden heb,2 jaar geleden ofzo,had ik dus ook precies hetzelfde,ik kreeg complimenten voor m'n losrijden van meerdere omstanders,en ontzettend lage punten in de proeven.Degene die de hoogste punten hadden waren toevallig ook lid bij die manege.Toeval of niet,ik rijd er niet meer.
Laatst bijgewerkt door Elisa2 op 09-09-07 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:11

En je moet gewoon meerdere wedstrijden rijden,het gemiddelde daarvan klopt meestal wel.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:13

Ik snap dat je hiervan baalt, maar niet echt netjes om dan precies erbij te gaan zetten waar dat was.. Die mensen doen waarschijnlijk ook maar hun best...

Al is het natuurlijk wel altijd heel vervelend als je dit meemaakt

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 15:00

@ PSM, ik sta zelf op die manege en ze zagen goed dat ik baalde.
ik weet dat ze hun best doen maar toch als ik wedstrijd heb op mijn eigen manege mag ik dat er toch best bij zetten? Heb het niet over de manege maar dat ik af en toe niks snap van de jury´s!

@Elisa2, Op de manege in Driel, De holland dus. weet niet welke klasse je rijd maar ik rij in de B en 9 van de 10 keer is het niet iemand van onszelf. Meer wedstrijden rijden gaat helaas niet omdat ik niet altijd kan i.v.m werken! dus rij alleen de thuiswedstrijden bij ons, zal wel meer wedstrijden willen rijden maar dat gaat helaas niet

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:16

Elisa2 schreef:
Ik weet niet waar je hebt gereden,maar de vorige keer dat ik daar gereden heb,2 jaar geleden ofzo,had ik dus ook precies hetzelfde,ik kreeg complimenten voor m'n losrijden van meerdere omstanders,en ontzettend lage punten in de proeven.Degene die de hoogste punten hadden waren toevallig ook lid bij die manege.Toeval of niet,ik rijd er niet meer.

Ik heb er 1 keer gereden en toen ben ik 1ste geworden in de L2 met 184 punten. Het ging wel lekker, maar het was geen superproef. Ik ga er ook niet meer heen, maar dat komt omdat ik het losrijden niet fijn vind. Wel vind ik dat er een supergoede sfeer is!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:26

-> WD V

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 21:16

Citaat:
Ik heb er 1 keer gereden en toen ben ik 1ste geworden in de L2 met 184 punten. Het ging wel lekker, maar het was geen superproef. Ik ga er ook niet meer heen, maar dat komt omdat ik het losrijden niet fijn vind. Wel vind ik dat er een supergoede sfeer is!!!

Waar moest jij losrijden dan ?

In dat kleine bakje ?

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:04

priamos schreef:
Waar moest jij losrijden dan ?
In dat kleine bakje ?

Ja, het was een binnenwedstrijd.

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 19:39