Het is altijd verschrikkelijk gezellig en goed geregeld.
Dit jaar zou ik ook mijn merrie als knuffelpaard meenemen, en mijn veulen was deze week net afgespeend en ik wilde haar niet alleen thuis laten, dus ook maar mee, was gelijk een goede oefening voor haar.
We stonden naast iemand die figuur kettingzagen deed, ik was bang dat merrie en veulen dit eng zouden vinden, maar het boeide ze helemaal niets, ze waren zo braaf, en lieten zich al het genuffel wel gevallen, ben ook erg trots op mijn meiden dat ze zich zo voorbeeldig gedragen hebben.
De shows gingen super, Chakotay was wat lui en Ryon erg voorwaarts, maar ach, dat hefte elkaar mooi op

We hadden echt enorm veel publiek, wat ik in eerste instantie best eng vond

Nou hier even wat fotoos, even wat uitleg, de bruinbonte is de goedgekeurde ICS/NST hengst Ryon O'malley met op zijn rug Annelot en op de wagen Annelot en Chakotay's andere verzorgster Nine die ook het verhaaltje heeft gedaan tijdens de shows, deed ze super, de zwartbonte is de goedgekeurde ICS/NST hengst Chakotay met op zijn rug zijn verzorgster Sabrina et moi (Saskia), de zwartbonte merrie is Qannick, de 3 jarige dochter van Ryon en nu 5 maand drachtig van Chakotay, en het veulen is Sabey, de 5 maanden oude dochter van Chakotay, mamma is een bonte rijpony.
Qannick in de knuffelbox

beiden in de knuffelbox

mam, ik ga ff leggen hoor, ben moe

wakker worden, huh wat, waar......

en weer wakker, lekker koppie he

Chakotay en Sabrina

Annelot met Ryon en Nine

Ryon in actie met touwtje springen (foto met dank aan Roos)

Chakotay in actie op zijn blok, hij is helemaal verliefd op dat blok en wil de hele show ook daarheen haha, gek peerd. (foto met dank aan Roos)

Nou dit waren ze, het was kortom een super geslaagde en gezellige dag, enne...Sabey zegt, doeiiiiiii