Mijn vriendje naar het rusthuis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn vriendje naar het rusthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:19

Vandaag heb ik Daks (spreek uit deks) naar het rusthuis gebracht.
Afscheid nemen viel me zwaar na 7,5 jaar vriendjes te zijn geweest.

Hij staat nu bij Sense4horses in Beilen. Ik heb hem met een gerust hart achter kunnen laten en ik weet zeker dat hij het er naar zijn zin zal hebben!

Gelukkig is hij nog steeds van mij en kan ik hem opzoeken wanneer ik wil.

Op reis van Zuid-Holland naar Drenthe.
Afbeelding

Zijn nieuwe paleisje.
Afbeelding

Het ene deel van het land.
Afbeelding

En het andere deel van het land.
Afbeelding

De buurmeisjes.
Afbeelding

Lekker grazend alsof hij er al jaren staat.
Afbeelding

Wat gebeurd daar op het andere weitje?
Afbeelding

Het buurmeisje laat zien hoe je je been in je nek moet leggen. Koe
Afbeelding

Afscheid nemen.
Afbeelding

Even kroelen.
Afbeelding

Hier wil ik ook wel oud worden.
Afbeelding

Jethafa

Re: Mijn vriendje naar het rusthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:28

fijn dat ze nu zo'n mooi plekje heeft, maar wel moeilijk... Fijn dat je haar nog altijd kan opzoeken en haar niet hoeft te verkopen oid

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:28

Hmm ziet er goed uit Yen maar kan me wel voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt. Ik heb er met Dink ook wel eens over gedacht maar ik heb hem toch liever bij me. Veel sterkte, gelukkig heb je Xje om je een beetje afleiding te geven maar dat is toch anders Ach gut

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:44

Ziet er goed uit Yen, hier krijgt hij het vast naar zijn zin, heerlijk van zijn rust genieten Knipoog
Jij sterkte, moet toch wel eenlekker gevoel zijn dat hij het naar zijn zin heeft Ach gut

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 21:52

Jeetje wat ziet ie er rustig uit, zit hier wéér lekker te janken! Had er vandaag btw wél bij kunnen zijn, de tegenstander kwam ineens niet opdagen Boos!!

_Fan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:11

daksiej schreef:
Jeetje wat ziet ie er rustig uit, zit hier wéér lekker te janken! Had er vandaag btw wél bij kunnen zijn, de tegenstander kwam ineens niet opdagen Boos!!

aaaah meissiee Ach gut ! echt k*t voor je dat je er niet bij was.
daks heeft daar wel een geweldig plekje zeg !!
sterkte ermee.. gelukkig kan je hem daar nog is opzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 09:46

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes.

Mis 'm super erg. Heb ook een beetje een dubbel gevoel.
Aan de ene kant voelt het alsof ik 'm in de steek heb gelaten en hem zo ver bij mij vandaan heb gezet, maar aan de andere kant ben ik weer heel blij dat hij tussen andere leuke paarden en pony's van zijn oude dag kan gaan genieten.

Hij is nu 22, maar niemand zou hem 22 jaar geven. Hij zag er ook het beste uit van de rustpaarden.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 10:10

Jeetje, niet makkelijk om je vriendje achter te laten. Kan zeggen dat ik weet hoe het voelt met Bam!

Hopelijk vinden jullie alle twee je rust hierbij en heeft hij nog een lang en rustig leventje bij het rusthuis!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 17:39

Yenneke schreef:
Mis 'm super erg. Heb ook een beetje een dubbel gevoel.
Aan de ene kant voelt het alsof ik 'm in de steek heb gelaten en hem zo ver bij mij vandaan heb gezet, maar aan de andere kant ben ik weer heel blij dat hij tussen andere leuke paarden en pony's van zijn oude dag kan gaan genieten.

Zo herkenbaar!Ruim een jaar geleden heb ik mijn paard ook naar een rusthuis gebracht.Zij staat bij rusthuis Flakkee.
Hoewel ik wist dat ik geen andere optie had (ja dood maar ze had nog veel te veel lol)voelde het echt als een soort 'wegdoen'.Dat gevoel verdween gelukkig vrij snel nadat ik zag dat ze het zo onwijs goed naar haar zin had.
Nu herken ik haar niet meer omdat ze zo haar eigen leventje heeft in de groep.Ze vind het heerlijk!
Ze ziet me liever gaan dan komen omdat ze volgens mij denkt dat ik haar weer meeneem ofzo Knipoog

Heel veel sterke!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 23:43

Leuke foto's Yenneke. Hij ziet er toch tevreden uit daar. Heeft leuke vriendjes om naar te kijken en mee te spelen en een heerlijk stuk land om te lopen. Heel moeilijk dat kan ik wel begrijpen, maar wel de beste oplossing denk ik Lachen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 11:51

Wat is hij mooi !
Je zou hem idd die leeftijd niet geven.
Hele veel sterkte voor jou want ik denk dat hij het niet nodig heeft hij zal daar heel gelukkig zijn, laat dat een troost zijn voor u maar t is zwaar altijd om een afscheid te nemen hé.