Zo, de kop is er af !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ulaney

Zo, de kop is er af !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 21:43

En hóe :d berentrots op m'n ventje !
Vandaag dus wedstrijd gehad, moest pas om 7 uur s'avonds starten. Gisteren al eventjes gewassen, vanochtend gevlochten.
Allemaal lekker rustig en relaxt gedaan. Zijn we om 4 uur van huis vertrokken om hem nog ff te poetsen etc.
We hadden een trailer gehuurd, en de auto van de buurman geleend. Nou wij naar die boederij waar we dachten dat die trailer stond.
stond ie dr niet :| ik die mensen bellen (ken ze goed, dochter is vriendin Lachen ) Nemen ze eerst niet op.
Nou uiteindelijk was het 5 uur voordat we bij hun thuis de trailer hebben opgehaalt en gedaan.
Dus kwart over 5 reden we weg, Ulaney was ondertussen best druk geworden maar liep in 1 keer de trailer op Haha!

Daar aangekomen, heen gebracht door me moeder waar ik súper trots op ben, omdat ze doodsbang was om met de trailer te rijden!
Ulaney uitgeladen beetje rondgewandeld, hij was best relaxt ! Verbaasde me wel.
Startgeld betaalt, en rustig gaan opzadelen. Met inrijden voelde hij al fijn aan.

Na halfuurtje werden we geroepen om de ring in te gaan.
Toen namen de zenuwen flínk toe Bloos Uiteindelijk ging de eerste proef best lekker !
2e proef ietsjes minder, voorlezer had verkeerd gelezen, Ulaney schrok en proef was beetje slordig.
Ulaney lekker uitgestapt en daarna het op de trailer gezet. Ging iets minder lekker dan op de heenweg.
Kwam we nog iemand tegen die we kenden, stonden we daarmee te praten kwam ik er ineens achter dat de prijsuitreiking achter ons al bezig was Haha!
Leonore Vos 2e met 193 punten !!! WHOEHOE en de tweede proef 3e met 188 punten !!!!!!! Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Zó blij en trots dat ik was ! Loop de hele avond al met een big smile op m'n gezicht Haha!

M'n vader ondertussen met Ulaney naar huis gereden, alleen beetje eigenwijs geweest en direct uitgeladen in z'n 1tje..
Nou 3 keer raden dat ging dus fout.. Ulaney die had al zitten knagen aan z'n touwtje dus die stond al een stuk langer.
Me vader had de balk er al afgehaalt en klep naar beneden. dus Ulaney trok zo hard die kon gewoon naar achteren.
M'n vader geprobeerd touw los te maken. Uiteindelijk gelukt Ulaney stapt zelf schuin de trailer af, met z'n nek langs de wand
En met z'n knie tegen het achterlicht Clown Lamp kapot en wondje op z'n nek Rolleyes

Afin, súper dag gehad !!! En helemaal apentrots op Ulaney
Iedereen die gesmst heeft (Janet Knipoog ) en me heeft helpen groomen, mega bedankt Haha!
Foto's zijn allemaal wazig, je kan zien dat er een paard loopt maar meer niet Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Ilse_Beertje

Re: Zo, de kop is er af !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 21:46

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
super sterke punten! Zeker voor de eerste keer! Ja
Wel een gedoetje eromheen zo te horen, maar gelukkig is alles toch nog goed gekomen Knipoog
Het beste is nog wel dat het voor jezelf goed ging, en dat je zo'n topdag hebt gehad! Lachen
Ik wens je ontzettend veel succes en plezier in de rest van jullie 'carierre' Haha!
Maar dat gaat wel goedkomen zo te zien, zoals ik je zit te stralen Knipoog

Edit: Is dat trouwens voor of na de proef?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 21:50

Mooi foto.

Maa dat ik de trailer had nooit mogen gebueren! eerst paard los dan de balk.

Ulaney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 22:06

Haha dat was zelfs voor de proef Ilse_beertje ! Haha!
Klopt Irisje, maar me vader kan er niets aan doen. Hij weet niet veel van paarden af ik neem het hem ook niet kwalijk. Maar hij had gewoon eventjes moeten wachten Lachen

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 07:56

Super gedaan voor de 1e keer Lachen
Waar had je?

kaprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:29

super leoooo Clown
we now you can do it!! Haha!
echt super punten man!
Ulaney is een topper ( maar dat wist ik al wah ) Bloos

Lovers

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:27

Gefeliciteerd, super hoor! Haha!

prii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:29

Gefeliciteerd..Goede punten hoor Haha!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:23

Erg netjes hoor, gefeliciteerd!! Haha!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:24

echt gaaf hoor gefelicitieerd
ik zag jullie laatste haw topic en het zag er echt heel netjes uit dus had deze score ook wel een beetje verwacht en ook echt een mooi paard

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 20:15

Leuk joh!
Gefeliciteerd :d !

Ulaney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 10:05

Wauw bedankt allemaal Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:57