Wie gaat er naar Gameren de 28ste (aankomende zaterdag) ?
Was wel benieuwd

Ik rijd zelf in het L2 mee.
Groetjes !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

utjelover schreef:ja, ik ga !
In het Z1 ,voor de eerste keer
lekker vroeg 9.10 en 9.24 dacht ik Becky_Claire schreef:Ik doe ook mee in het L1lekker vroeg 9.10 en 9.24 dacht ik
Becky_Claire schreef:Nee geen idee weet wel dat er gister nog gewoon les in is geweest dus het zal wel te doen zijn denk ik dan maar

Becky_Claire schreef:Haha ja lekker modder kruipen de mijne vlieg er toch wel doorheen nat of niet haha de spetters van een paar weken terug zitten nog al vlekken op mn witte broek haha
Simba_ schreef:Becky_Claire schreef:Haha ja lekker modder kruipen de mijne vlieg er toch wel doorheen nat of niet haha de spetters van een paar weken terug zitten nog al vlekken op mn witte broek haha
Die van mij heeft watervrees... Dus dat wordt dan erg lachen.. Is het echt zo nat, of maakte je een geintje![]()
Hij vind water alleen leuk om te drinken en mee afgespoten te worden........
Dus tel maar uit hoe goed dan ga rijden als het nat is daar
Citaat:Ik denk dat het nat is woon een dorpje verderop en het regent hier nogal hard en onweer... maar misschien is het morgen en zaterdag droog en is het nog gewoon goed te doen